Artikelnummer van dit onderdeel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• reyes007
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15:34
Ik ben op zoek naar een nieuw onderdeel, want volgens mij is de sluit niet goed aan meer na dat iets is geknakt. dit onderdeel zit aan de bovenkant onder de luchtfilterbehuizinf maak ik dit alvast.

Ik heb gekeken, maar kan het artikelnummer niet erop vinden. Mijn auto is een Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.0 TFSI met 85kW/115pk uit 2016.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EXYOpiv5LnAUICm54Obfjoig7Fo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BbQHbcd91lZ6fD3qjrZmhblD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bhHfdXp3CBgRlqQiEXLIO8PBa2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uzPZv8QbnkbS6olH82T0mZlg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n6qNlP-TUqMQFYuPtRBE9FJVElY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tjNVO5Q9Gl3NvjVLa4aaVGGw.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• 3dmazter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:36
Tywrap er omheen en door.
Of even op winparts of autodoc kenteken invullen en onderdeel zoeken.

[ Voor 58% gewijzigd door 3dmazter op 30-01-2026 14:16 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:15
Gooi je kenteken eens in winparts.nl en zoek daar

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zoek 'm even op in een Audi onderdelencatalogus (meestal heet die ETKA)

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• reyes007
Hoe heet dit onderdeel dan?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:15
je weet toch waar je hem vandaan hebt? Dan kan je hem dus opzoeken in een catalogus

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:27
Grote kans dat je het (nieuw) niet los kan kopen, maar dat het onderdeel is van de luchtfilter assembly oid.

My favorite programming language is solder.

• reyes007
418O2 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 14:25:
[...]

je weet toch waar je hem vandaan hebt? Dan kan je hem dus opzoeken in een catalogus
Waar vind ik dan deze catalogus?

• 3dmazter
reyes007 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 14:31:
[...]

Waar vind ik dan deze catalogus?
winparts
Autodoc
bijv

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:07
Wellicht is het handig als je even een foto plaatst van de locatie waar je m verwijderd hebt.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

• 3dmazter
Ja kan ook gewoon naar de audi dealer als je niet weet hoe je je eigen auto moet repareren.

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Aan de rest van de motorruimte te zien ben je toch al niet overdreven fanatiek met netjes houden, dus ik sluit me aan bij Team Tiewrap.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:03

lord_fh

PS5

Of gewoon naar de dealer gaan en daar vragen. autodoc en winparts daar is dit veel te specifiek voor.

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:07
Even voor je gezocht, het is een deel van het luchtfilterhuis. Ik vraag me serieus af of je dit los kunt krijgen. Een compleet luchtfilterhuis met dat onderdeel vind ik voor 100€ gebruikt. Aangezien hij toch uit het zicht zit, zou ik er geen tiewrap omheen zetten, maar gewoon een stevige stalen slangklem. Die plek boven het blok kan nogal warm worden.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Pagina: 1