• Hekvandam
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 10:12
Wij zijn een Belgisch bedrijf en onze werkgever verwacht dat wij elk jaar onszelf bijscholen met een 1 a 2 daagse cursus.

Wij programmeren voornamelijk in Javascript op een internationaal platform, de data waar wij met werken is zeer confidentieel en zijn dus beperkt in wat wij naast vanilla javascript kunnen gebruiken.

2jaar geleden hebben we reeds een cursus gevolgd i.v.m. de laatste Javascript functionaliteiten.
Normaal gingen we dit jaar een cursus volgen i.v.m. agentic Ai, om zo veel efficiënter te programmeren.
Dit bedrijf heeft uiteindelijk besloten om deze cursus toch niet aan te bieden omdat het allemaal te recent is en ze hier nog geen cursus over hebben.

Hebben jullie nog enige suggesties van 1-2 daagse cursus? (liefst in house)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik mag hopen dat jullie zelf het beste weten wat nodig is :P
zeer confidentieel
Secure by design en default lijkt me een inkoppertje.

Vooralsnog geen AI gebruiken bij devven lijkt me dan trouwens ook verstandig.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
F_J_K schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 11:46:
Vooralsnog geen AI gebruiken bij devven lijkt me dan trouwens ook verstandig.
Tijdens development wordt neem ik aan niet met productie data gewerkt dus dan zou het niet hoeven uitmaken.

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:08

sebasd

rijdt op espresso

Ik zou in eerste instantie denken aan een training die je leert betere code te schrijven (ontwerp, testbaarheid, etc.). Dat soort trainingen zijn er best veel, en naar mijn mening zijn die, mits goed gegeven, een stuk waardevoller dan een training in library X of framework Y.

• Tweezitsbank
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Tweezitsbank

Relax...

Gaat het alleen om JavaScript of ook web development (HTML/CSS) in het algemeen? In het geval van het laatste zouden jullie je wellicht kunnen verdiepen in de WCAG richtlijnen en accessibility in het algemeen?