Een tijd geleden deed ik een bios update. Alles is toen goed gegaan. Dat bleek achteraf niet zo te zijn.
Ik draai nu Win2K daar heb ik geen enkel probleem, alles draait OK.
Maar nu wilde ik na zoveel tijd, weer win98se installeren maar krijg steeds uitroeptekens bij mijn dual LSI scsi adaptor(om precies te zijjn bij de eerste die ik installeer krijg ik ook meteen een fout(uitroepteken in apparaten beheer) de tweede installeert ie zonder fouten).
Dit allemaal gebeude niet toen ik nog een oude bios erin had zitten toen kon ik makkelijk alle twee installeren zonder problemen.
Ik heb nu versie 1007 en 1010 maar alle twee geven fouten(behalve in Win2K).
Ik dacht dat de oude versie 1004 was maar weet het niet helemaal zeker.
Is het mogelijk de oude terug te krijgen? Bij Asus is alleen versie 1010 nog verkrijgbaar.
Ik draai nu Win2K daar heb ik geen enkel probleem, alles draait OK.
Maar nu wilde ik na zoveel tijd, weer win98se installeren maar krijg steeds uitroeptekens bij mijn dual LSI scsi adaptor(om precies te zijjn bij de eerste die ik installeer krijg ik ook meteen een fout(uitroepteken in apparaten beheer) de tweede installeert ie zonder fouten).
Dit allemaal gebeude niet toen ik nog een oude bios erin had zitten toen kon ik makkelijk alle twee installeren zonder problemen.
Ik heb nu versie 1007 en 1010 maar alle twee geven fouten(behalve in Win2K).
Ik dacht dat de oude versie 1004 was maar weet het niet helemaal zeker.
Is het mogelijk de oude terug te krijgen? Bij Asus is alleen versie 1010 nog verkrijgbaar.