Wij krijgen nu ook ineens de melding van onze Philips TV dat hij het videoformaat niet (meer?) spontaan ondersteunt met meerdere Philips Blu-ray-spelers die wij hebben.
Dat is pas deze week ontstaan terwijl wij die Philips TV al zo'n 1,5 jaar hebben.
Ik had ook nog een klein 'OK'-DVD spelertje (OPD24040) van de kringloop staan en daar heeft de TV geen probleem mee.
Ik heb uiteraard de software van de Philips TV ge-updatet: (43PUS8808/12).
Helpt echter niet.
Wie weet nog een oplossing?
N.B. Het heeft niets met de TV te maken, als ik een HDMI-monitor direct aan de Blu-ray-speler hang geeft de speler de melding: 'unknown' en de monitor:: 'Onbekende disc' Dit terwijl dat hiervoor geen probleem was voor de verschillende DVD's die ik probeer.
Dat is pas deze week ontstaan terwijl wij die Philips TV al zo'n 1,5 jaar hebben.
Ik had ook nog een klein 'OK'-DVD spelertje (OPD24040) van de kringloop staan en daar heeft de TV geen probleem mee.
Ik heb uiteraard de software van de Philips TV ge-updatet: (43PUS8808/12).
Helpt echter niet.
Wie weet nog een oplossing?
N.B. Het heeft niets met de TV te maken, als ik een HDMI-monitor direct aan de Blu-ray-speler hang geeft de speler de melding: 'unknown' en de monitor:: 'Onbekende disc' Dit terwijl dat hiervoor geen probleem was voor de verschillende DVD's die ik probeer.
[ Voor 21% gewijzigd door Brechtje op 28-01-2026 16:54 ]