Online kaarten in google maps verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• fmrama
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:07
Hallo,

Als ik in google maps kijk onder het kopje Kaarten (zie afbeelding) staan daar een aantal kaarten(routes) die ik ooit een opgezocht heb. Helaas krijg ik met geen mogelijkheid deze verwijdert. Het zijn online kaarten en dus niet opgeslagen. Als ik de internet connectie verbreek zijn ze niet zichtbaar.
De vraag is : hoe krijg ik deze kaarten verwijdert?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1RQpStlq5jcjbFCk2FwEKRrVpDA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mQKMQlBo3I6lyfTTwIpCqKcV.jpg?f=fotoalbum_large
...

[ Voor 91% gewijzigd door fmrama op 29-01-2026 14:29 ]

Beste antwoord (via F_J_K op 29-01-2026 18:32)

• fmrama
Tja, zul je net zien….
Ik dacht ga eens op google drive kijken. En daar staan die kaarten ook. Met als eigenaar diegene die de kaart op het net gezet heeft. Nadat ik deze accounts geblokkeerd heb zijn de kaarten verdwenen.
Opgelost dus en een kennis ervaring rijker!

Alle reacties

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Denk dat ze dat bij Google niet leuk vinden.
Bedoel je wellicht de off-line kaarten van je apparaat verwijderen?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• fmrama
Ik heb nog effe een afdruk toegevoegd. Het ging wat te snel.

Acties:
  • Beste antwoord

• fmrama
Tja, zul je net zien….
Ik dacht ga eens op google drive kijken. En daar staan die kaarten ook. Met als eigenaar diegene die de kaart op het net gezet heeft. Nadat ik deze accounts geblokkeerd heb zijn de kaarten verdwenen.
Opgelost dus en een kennis ervaring rijker!