Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games: CS2 & GTA6. Vooral de bedoeling om een systeem te bouwen die zeker 5 jaar relevant blijft. Ook veel bezig met muziek (Ableton).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en bij 1500 Euro, minder mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had gedacht om voorlopig te besparen op RAM n.a.v. de huidige marktprijzen en dus maar 1 stick van 16gb te kopen. Of bijt ik beter door de zure appel?
De build die ik op het oog heb is gebaseerd op een BBG:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral geen flashy RGB...
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk kijken of ik bepaalde stukken dien te upgraden of downgraden op basis van mijn noden. Ik heb het gevoel dat mijn lijstje misschien wat overkill is.
Games: CS2 & GTA6. Vooral de bedoeling om een systeem te bouwen die zeker 5 jaar relevant blijft. Ook veel bezig met muziek (Ableton).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en bij 1500 Euro, minder mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had gedacht om voorlopig te besparen op RAM n.a.v. de huidige marktprijzen en dus maar 1 stick van 16gb te kopen. Of bijt ik beter door de zure appel?
De build die ik op het oog heb is gebaseerd op een BBG:
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7500F Tray | € 137,17 | € 137,17 |
| 1 | Moederborden | ASRock B650M Pro RS | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9060 XT 16GB | € 481,35 | € 481,35 |
| 1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 433,- | € 433,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE GOLD 550 V3 ATX 3.1 Non-Modular | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Interne SSD's | WD Blue SN5100 1TB | € 149,- | € 149,- |
| Totaal | € 1.470,22 | |||
Vooral geen flashy RGB...
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk kijken of ik bepaalde stukken dien te upgraden of downgraden op basis van mijn noden. Ik heb het gevoel dat mijn lijstje misschien wat overkill is.