In een turnhal is er een audio system waar ik graag het geluidssysteem van zou willen gebruiken. De aansluiting iis een 5 pins DIN. Echter past een standaard DIN (16mm.) niet. Na vele uren zoeken op internet, lijkt het erop of er wel grotere diameter DIN pluggen bestaan (industrieel) maar ik heb geen idee waar ik deze zou kunnen bestellen. Zelfs niet op de chinese bekende leveranciers.
Het mooiste zou een DIN kabel met een 3,5 barrel aansluiting zijn, om zo een telefoon direct aan te kunnen sluiten (als dat al mogelijk is.) Graag hoor ikik of iemand een idee heeft waar deze te vekrijgen zijn en of het moglijk is om een telefoon direct aan t sluiten. Ik heb helaas niet veel meer informatie over het systeem.
Het mooiste zou een DIN kabel met een 3,5 barrel aansluiting zijn, om zo een telefoon direct aan te kunnen sluiten (als dat al mogelijk is.) Graag hoor ikik of iemand een idee heeft waar deze te vekrijgen zijn en of het moglijk is om een telefoon direct aan t sluiten. Ik heb helaas niet veel meer informatie over het systeem.