Ik heb een kennis in Japan (Penpal) waarmee ik conversaties deel. Nu gebruik ik Grok voor het Japans naar Engels te vertalen en deze doet dat op een perfecte manier, informeel als twee vrienden die wat los praten, mannelijk en vrouwelijke woordvormen scheiden,.. Maar ik wil graag van Grok afstappen. Kan Chat GPT dit ook? Want zij gebruikt dat nu om te vertalen en ik heb de indruk dat het heel strak, alsof je op het werk zit. Voordien deed ik Google Translate maar deze kan het helemaal niet.
Vraag
Alle reacties
Probeer het en je weet het? Laat het ons even weten 
En inderdaad, gebruik de juiste prompts. En weet dat er fouten gemaakt gaan worden.
Overigens is van Grok naar ChatGPT niet heel verschillend qua omgang met je data, denk ik. Een Europese tegenhanger, of self-hosted zou dan beter zijn.
En inderdaad, gebruik de juiste prompts. En weet dat er fouten gemaakt gaan worden.
Overigens is van Grok naar ChatGPT niet heel verschillend qua omgang met je data, denk ik. Een Europese tegenhanger, of self-hosted zou dan beter zijn.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)