Ik heb een probleem bij een klant met Word 365. Klant wil een nieuw document aanmaken. Als de klant daarna het document opslaat en weer wil openen is het niet meer te bewerken. Er staat dan linksonder in beeld “deze aanpassing is niet toegestaan omdat het document is geopend voor alleen lezen”. Als ik dan de eigenschappen van het document neem dan staat alleen lezen niet aangevinkt. Het gekke is als ik een document op zijn directe C schijf wil opslaan geeft hij aan dat hij geen rechten heeft om het bestand daar neer te zetten. Ik denk niet dat het alleen lezen probleem daarmee te maken heeft. Als ik een Excel document aanmaak en daarna opsla op het bureaublad is het WEL te lezen en bewerken. Enig idee waar dit probleem zit? Ik heb 365 al herstelt, maar geen resultaat. Ik heb het bestand normal.dot ook al verwijderd, ook geen resultaat.
Het gekke is dat als je het document opslaat op het bureaublad dan ziet het er eerst uit als een normaal document van Word en een paar seconden later is het document wit en zie je rechtsonder het logo van Word.
Het gekke is dat als je het document opslaat op het bureaublad dan ziet het er eerst uit als een normaal document van Word en een paar seconden later is het document wit en zie je rechtsonder het logo van Word.