Videoland verhoogt prijzen binnenkort met 1 tot 2 euro per…

Pagina: 1
Acties:

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:40

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Artikel: nieuws: Videoland verhoogt prijzen binnenkort met 1 tot 2 euro per maand
Auteur: @AverageNL

Is het mogelijk om net als andere Tweakers-artikelen de procentuele verhoging toe te voegen?
nieuws: SkyShowtime verhoogt prijzen met max 2 euro, 4k gaat 14 euro per maan...

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:06

AverageNL

Redacteur
Goede suggestie, ik heb het meteen toegevoegd! Bedankt :)

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Als huidig abonnee heb ik vandaag van Videoland een mail ontvangen met een persoonlijk aanbod om nog 1 jaar deze prijsverhoging te voorkomen. Zit je alleen wel vast aan een jaarcontract.

Wellicht iets om dit erbij te zetten.

Behoud je huidige maandbedrag
Je kunt er ook voor kiezen je abonnement om te zetten naar een jaarabonnement tegen je huidige maandbedrag van €10,99 p.m. Looptijd van 12 maanden, niet tussentijds opzegbaar*.
*Geldig t/m 2 maart 2026

• monic39
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:23
ik ben begonnen in 2022 met een "0,99 voor altijd" aanbieding. Was een oud rtlxl account aanbieding. Toen vond Videoland in 2024 een prijsverhoging van 400% redelijk, dus ging ik 3,99 betalen (ook nog niet heel veel natuurlijk, maar "voor altijd 0,99" was dus gelogen) en nu zou ik dan dus 6,99 moeten gaan betalen? Wat een waanzin. Overigens nog geen mail ontvangen van Videoland.