Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 58% gewijzigd door Room42 op 27-01-2026 13:53 ]
Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Onder FF blijft het inderdaad mooi rustig, onder Chromium browsers niet. Het effect maakt de boel nogal druk..
[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 27-01-2026 13:58 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Heb je chrome://flags/#smooth-scrolling toevallig op disabled staan? Ik gaf ook eerst mijn browser de schuld, en die flag omzetten verhelpt het, maar het lijkt inderdaad alleen op Tweakers te zijnpelt schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:56:
Is het een A/B test? Ik kan het niet reproduceren.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ja! Scherp opgemerkt. In een private window op Firefox heb ik het ook. Ongelofelijk.pelt schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:56:
Is het een A/B test? Ik kan het niet reproduceren.
Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Je bedoelt op "disabled" zetten voorkomt het? Ja, dat wel, maar ik vind smooth scrolling over het algemeen wel fijn, als ik zélf scroll met het scrollwheel. Maar als ik een anchor klik oid moet hij gewoon instant daarnaartoe gaan.Paul schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:58:
[...]
Heb je chrome://flags/#smooth-scrolling toevallig op disabled staan? Ik gaf ook eerst mijn browser de schuld, en die flag omzetten verhelpt het, maar het lijkt inderdaad alleen op Tweakers te zijn
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 27-01-2026 14:02 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Knip. HK content.
Ik zit 2 seconden te wachten voor ik überhaupt bij de post uitkom.
[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 27-01-2026 15:05 ]
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Intentionally left blank
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Correct. Maar aangezien het alleen hier is, is een globale flag in je browser aanpassen niet de oplossing, het doet inderdaad meer dan het scrollen (ipv springen) hier voorkomen.oisyn schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 14:01:
Je bedoelt op "disabled" zetten voorkomt het?
Ik noemde het vooral als mogelijke verklaring waarom Pelt er geen last van had (en het op dat moment nog leek dat FF er geen last van had).
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock