Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
De Gainward is idd erg snel, maar ik ben ook erg tevreden met de Elsa Gladiac 920 (950,- in de pricewatch). Hij draait Unreal Tournament als een zonnetje in 1600*1200, maar ja, dat kan elke Geforce 3 ;-) Heb geduld, de prijzen zullen wel dalen i.v.m. de nieuwe Radeon en de GF3 Ti.
psies, als je slim bent wacht je tot de nieuwste GF3s uitkomen, eerst de Ti500 geloof ik, dan pas Ti200? Iig gaat de prijs van de "normale" GF3 dan drastisch omlaag... hoop ik. Als ze maar niet in nederland de prijs van die andere 2 gewoon op 1500 zetten
Was de nieuwe Radeon er maar al, dan was die prijs binnen no time gedaald van "te duur" naar "net betaalbaar"
. Do you have the need for speed ?
. Are you in the market for the fastest gfx card available at this very moment ?
. Look no further, the OCZ Titan III is here.
een gewone standaard overclockte GF 3 is dat, niet meer niet minder.Op donderdag 20 september 2001 13:52 schreef 001Michael het volgende:
OCZ Titan III Geforce 3
. Do you have the need for speed ?
. Are you in the market for the fastest gfx card available at this very moment ?
. Look no further, the OCZ Titan III is here.
moet je even die drivers halen, staat je core op 230 en je mem op 515.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
overgeklokt me kont, er zit 3.8ns ram op ipv 4ns wat er op die andere zit. (3.8 weet niet zeker, misschien lager)Op donderdag 20 september 2001 15:11 schreef gamertothemax het volgende:
[..]
een gewone standaard overclockte GF 3 is dat, niet meer niet minder.
moet je even die drivers halen, staat je core op 230 en je mem op 515.
k heb toch geen geld op dit moemnt..er kwam ineens school tussendoor 
maar goed.. ff wachten dan maar..ik vind ze op dit moemnt erg duur..ik wachtwel tot de neiuwste er is en dan die kopen
haha
trouwens.. ik dacht dat de meeste geforce 3 kaarte 3,8ms ram hadden?
maar goed.. ff wachten dan maar..ik vind ze op dit moemnt erg duur..ik wachtwel tot de neiuwste er is en dan die kopen
trouwens.. ik dacht dat de meeste geforce 3 kaarte 3,8ms ram hadden?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Beste GeForce3? Leadtek GeFroce3 TDH natuurlijk. ene met de nieuwe sink en Hardwaremonitor. heeft gewoon alles. perfect 2D. maar het beste is OC van die kaart. 250/555 haal je met standaard cooling.
maar, GeForce3 is "verleden tijd"
het gaat nu om de GeForce3 TI-500 / G3 Ultra
en die wordt van mij, of course
maar, GeForce3 is "verleden tijd"
het gaat nu om de GeForce3 TI-500 / G3 Ultra
Alle GF3 kaarten hebben 3.8 ns! Kijk maar op: http://www6.tomshardware.com/graphic/01q3/010709/geforce3-60.html
nope, 3.8 ns op alle GF 3 (zie post hierboven).Op donderdag 20 september 2001 15:25 schreef Mister_X het volgende:
[..]
overgeklokt me kont, er zit 3.8ns ram op ipv 4ns wat er op die andere zit. (3.8 weet niet zeker, misschien lager)
waarom zouden ze overclockers noemen denk je ?
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
En de kaart met de meeste x-tra's zoals Software maar ook Sub-d en of andere aansluitingen.
ik heb een Gainward POWERPACK III golden sample en die is best snel en geeft perfect 2D beeld
If it ain't broken it doesn't have enough features
Yep en die komt waarschijnlijk 1 oktober al uit volgens nvnews.net, of aankondeging?Op donderdag 20 september 2001 15:33 schreef FMS het volgende:
maar, GeForce3 is "verleden tijd"![]()
het gaat nu om de GeForce3 TI-500 / G3 Ultraen die wordt van mij, of course
Niet op voorraad.
het kan ook niet snel genoeg he.. 
neem een radeon ofzo, die is nog sneller (de 8500 dan)
neem een radeon ofzo, die is nog sneller (de 8500 dan)
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
En, wanneer komt de GF Ultra uit?
* FireStarter volgens mij had ik ook ergens gelezen dat er een Ultra Advanced komt, mmm zal wel aan mij liggen
ofniet?
* FireStarter volgens mij had ik ook ergens gelezen dat er een Ultra Advanced komt, mmm zal wel aan mij liggen
ofniet?
w00t
Ik zou niet op de G3 Ti 500 wachten. 1 oktober lijkt me sterk. ik heb niet een preview gezien. kan zijn dat het 1 oktober wordt aankondigt, en pas over 2 maanden kunnen jij en ik het kopen
zelfde shit met de GeForce3.
ik heb een uitgebreid mail naar nvidia gestuurd. kijken of ze antwoord geven.
ik denk dat pas bij kerst of daar na de g3 ultra in de winkels hier ligt. met een vette price tag.
nou weet ik niet wat ik moet kopen.
Edit:
pre-order? http://www.enpc.com/geftitti5006.html
440 dollar, 1050 piek.
maar in nederland zal het iets van 1300 piek zijn. hoeveel was de GeForce3 aan het begin, in dollars?
nou nog iemand in the US zoeken die het wil bestellen met een creditcard.
ik denk dat pas bij kerst of daar na de g3 ultra in de winkels hier ligt. met een vette price tag.
Edit:
440 dollar, 1050 piek.
maar in nederland zal het iets van 1300 piek zijn. hoeveel was de GeForce3 aan het begin, in dollars?
We apologize but we're NO LONGER accepting international orders!
Verwijderd
Een Radeon2 is toch VEEEEEEEEEEEEEEL leuker man!! TRUFORM ALL THE WAYOp zaterdag 22 september 2001 15:23 schreef FMS het volgende:
Ik zou niet op de G3 Ti 500 wachten. 1 oktober lijkt me sterk. ik heb niet een preview gezien. kan zijn dat het 1 oktober wordt aankondigt, en pas over 2 maanden kunnen jij en ik het kopenzelfde shit met de GeForce3.
Edit:
440 dollar, 1050 piek.![]()
[..]
Zo denk ik er ook over, bovendien denk ik dat in geavanceerde engines met bepaalde vertex- en pixelshaders de Radeon8500 het beter zal doen.Op zaterdag 22 september 2001 16:42 schreef iefje het volgende:
[..]
Een Radeon2 is toch VEEEEEEEEEEEEEEL leuker man!! TRUFORM ALL THE WAY
Zowel de Gf3 als de R8500 zullen voorlopig snel genoeg zijn voor de aankomende engines, dus ik ga voor features en de r8500 kan al aantal features waaronder Trueform direct toepassen
Niet op voorraad.
je kunt er eigelijk nix over zeggen die twee kaarten zijn niet uit, en over de Ti500 is nix bekend. het is maar afwachten. trueform vond ik ook al zo leuk.
en dat het in counterstrik zal zitten is ok cool. maar ik ga toch voor de snelheid en AA. kaart met de beste FSAA neem ik, daamee bedoel ik ook snelheid om FSAA toe te passen. bothem line ik weet het nie, gewoon wacheten op de reiview's en benches.
en dat het in counterstrik zal zitten is ok cool. maar ik ga toch voor de snelheid en AA. kaart met de beste FSAA neem ik, daamee bedoel ik ook snelheid om FSAA toe te passen. bothem line ik weet het nie, gewoon wacheten op de reiview's en benches.
Ja vind ik ook. je kunt nog niks zeggen.Op zaterdag 22 september 2001 18:22 schreef FMS het volgende:
je kunt er eigelijk nix over zeggen die twee kaarten zijn niet uit, en over de Ti500 is nix bekend. het is maar afwachten. trueform vond ik ook al zo leuk.
Het is toch al vaker voor gekomen dat er veel meer werd verwcht met een een kaart...maar nix van gekomen.
Nvidia heeft tot nou toe wel laten zien, dat hun kaarten de andere merken met de meeste fronten wel voorligt...
Hier komt tie:
Hercules to announce GeForce3 Titanium based cards
It looks like all the major manufacturers of the graphics boards are now preparing to announce new products based on NVidia GeForce3 Titanium. For example, Guillemot-Hercules, one of the most successful 3D accelerators supplier in Europe is going to announce two new videocards in the nearest future:
Hercules Prophet III 500 - $399.
Hercules Prophet III 200 - $299.
According to the sources, Guillemot is going to launch those boards during the first week of October. A bit later they will introduce GeForce2 Titanium based card. Please keep in mind that Hercules is not the only manufacturer of the NVidia based boards, we expect other big companies, such as ASUS, Visiontek and MSI to launch their boards as well.
bron reactorcritical
Hercules to announce GeForce3 Titanium based cards
It looks like all the major manufacturers of the graphics boards are now preparing to announce new products based on NVidia GeForce3 Titanium. For example, Guillemot-Hercules, one of the most successful 3D accelerators supplier in Europe is going to announce two new videocards in the nearest future:
Hercules Prophet III 500 - $399.
Hercules Prophet III 200 - $299.
According to the sources, Guillemot is going to launch those boards during the first week of October. A bit later they will introduce GeForce2 Titanium based card. Please keep in mind that Hercules is not the only manufacturer of the NVidia based boards, we expect other big companies, such as ASUS, Visiontek and MSI to launch their boards as well.
bron reactorcritical
Niet op voorraad.
Pagina: 1