GameSir G7 prijzen en extra uitvoering toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-01 15:19
Ik weet niet hoe ik iets kan melden wat nog geen prijzen heeft, maar bij bv de GameSir G7 is er nog een extra editie uitgekomen die ik niet terug zie in de pricewatch, de Zenless Zone Zero:
https://gamesir.com/nl/products/gamesir-g7prozzz

Van dit product dus:
uitvoering: GameSir G7 Pro Multi-color

Bv hier te koop:
https://www.maxgaming.com...zenless-zone-zero-edition
https://www.amazon.com/Ga...-Smartphone/dp/B0F29F712R

Misschien een idee om het onjuiste info linkje ook te tonen als een item op "wordt verwacht" staat? Overigens zijn de controllers wel op meer plekken te krijgen al, dus waarom ze nog op "wordt verwacht" staan, weet ik niet. Het is alleen nog niet in webwinkels die in de pricewatch zijn aangemeld. Verder kun je dus ook geen prijzen melden (zo had die van amazon er al lang in gekund volgens mij)

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 27-01-2026 11:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:43

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Martinspire Ik heb je post afgesplitst, een nieuw topic is in dit geval wat handiger :)

Het linkje "Onjuiste informatie melden" is bedoeld voor de het prijzenblokje erboven. Alles wat met een verkeerde koppeling, prijs of levertijd te maken heeft, kan je daar kwijt. Maar dat is dus alleen bedoelt voor prijzen die we daar hebben staan :)

Als je vraag betrekking heeft op het product zelf, is er een ander meldpunt voor. Deze bereik je via de knop Bekijk alle specificaties en dan onder de specificaties is een link "Verbeter productgegevens". Als het gaat om een ontbrekende prijs, nieuwe variant of iets anders wat je niet in de specificaties kwijt kan, kan je op de tweede pagina onderaan het Opmerkingen-veld invullen. Probeer het kort te houden, anders wordt het voor ons al gauw moeilijk leesbaar :) En als er vragen zijn, staat het in het mailtje wat je krijgt als we een melding afhandelen.

In dit geval is het niet meer nodig, ik heb er al naar gekeken :P Ik heb de slaapZZZ-editie toegevoegd: uitvoering: GameSir G7 Pro Zenless Zone Zero Edition Rood, Zwart. Wat betreft de prijzen, dit zijn shops die niet in de Pricewatch staan met een betaald abonnement. In het geval van Amazon is het zelfs zo dat ze bewust ervoor kiezen om alleen met de NL/BE shops in de PW te staan. Ik heb even in de feeds gekeken, maar het lijkt erop dat geen enkele bij ons bekende shop deze variant in erin heeft gezet. Wel vond ik nog bij Amazon Marketplace de uitvoering: GameSir G7 Pro WUCHANG: Fallen Feathers Edition Multi-color, die zal in de loop van de dag een prijsje krijgen. Maar de ZZZ-edition voorlopig niet dus :)

Ik ga intern nog aankaarten dat de linkjes naar deze meldpunten niet goed bereikbaar en/of duidelijk zijn met het nieuwe ontwerp van de Pricewatch productpagina's. Het was sowieso niet altijd even duidelijk, maar nu is het alleen maar erger geworden.

• Martinspire
Thanks. Ik had het inderdaad over het hoofd gezien. Bedankt voor toevoegen, heb meteen de review aangepast. Overigens is het Rood, Zwart misschien nog van het copypasten? Want je kunt hem in wit of zwarte faceplate doen. En de rand van de pookjes heeft een oranje kleur, niet rood.

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 27-01-2026 12:18 ]

• Martinspire
Qua kleuren dan.