Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil kunnen gamen maar niet heel fanatiek. Daarnaast de gewone huis en keuken dingen en AI. Bijvoorbeeld experimenteren met beeld en video genereren e.d. Mee kunnen gaan met de ontwikkelingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik begrijp dat het iets moet kosten. Dus rond de € 2.500 'moet' maar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis waar ik aangewend ben maar voor de rest heerlijk nieuw.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Het is best wel een uitgave en ik vraag mij af of ik iets over het hoofd gezien heb? Zijn er betere (goedkopere) alternatieven, heb ik de juiste 'mix' samengesteld (nou veel komt uit de best buy).
Ik wil kunnen gamen maar niet heel fanatiek. Daarnaast de gewone huis en keuken dingen en AI. Bijvoorbeeld experimenteren met beeld en video genereren e.d. Mee kunnen gaan met de ontwikkelingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik begrijp dat het iets moet kosten. Dus rond de € 2.500 'moet' maar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis waar ik aangewend ben maar voor de rest heerlijk nieuw.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Het is best wel een uitgave en ik vraag mij af of ik iets over het hoofd gezien heb? Zijn er betere (goedkopere) alternatieven, heb ik de juiste 'mix' samengesteld (nou veel komt uit de best buy).
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 178,44 | € 178,44 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 145,- | € 145,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti WINDFORCE SFF 16G | € 949,- | € 949,- |
| 1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Monitors | MSI MAG 321CUP QD-OLED Zwart | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 27,99 | € 27,99 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 458,59 | € 458,59 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650e (2025) Zwart | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 1TB | € 129,90 | € 129,90 |
| Totaal | € 2.640,82 | |||