Philips Hue Wall Switch Dual Rock ziet maar 1 input

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• iphonevanmark
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-01 23:42
Mijn vraag
Ik heb nu twee witte draden samen in (L) waar eerst de stroomdraad zat en toen in de twee aparte poorten onder de gele draden waar eerst elk een schakeldraad zat. In de Homey app staat de wandschakelaar op Dual Rock. Ik krijg een Wandschakelaar apparaat en een secondary wandschakelaar apparaat. Als ik de flows apart doe de normale en de secondary, triggered alleen de normale voor beide. Uiteraard wil ik voor beide een ander doel. Iemand enig ervaring. Denk dat ik door mn opties ben.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Philips Hue Wall Switch
Homey Pro 2026
App - Philips Hue zonder bridge

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de witte en gele kabels omgewisseld. In de homey app heb ik het op Dual Rock gezet. Ik heb het verwijderd en weer toegevoegd. Ik heb input 2 eruit gehaald. Weer verwijderd. Eerst toegevoegd. Gewijzigd naar Dual Rock. 2 minuten gewacht. Toen input 2 geconnect.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJcnEqrUB7A5jlNUtvX4iTLNlSo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P3pGteCOttu8lipsEgLzERcz.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:47
Dit is hier al eens eerder langsgekomen, moet je niet de twee witte draden apart van elkaar aansluiten? Ik zou even in het forum zoeken. Het kan zijn dat je naar een andere schakelaar moet zoeken waar de helften van de schakelaar echt gescheiden zijn.

Correctie, dat is niet nodig, zie hier: SwearyGringo in "Hue Wall switch module dubbele schakelaar"
De witte draden kunnen bij elkaar, dus het gaat ergens anders mis. Één helft eerst aansluiten en koppelen kan helpen.

[ Voor 33% gewijzigd door Archer_VC10 op 27-01-2026 10:51 ]

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:51

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Witte draden samen indien gedeeld contact is inderdaad het juiste.

Dus zou hier bijna denken dat er iets in de Homey niet goed gaat...