Ervaringen gevraagd met Jackery HomePower 2000 Ultra

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rgerr
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-02 05:06
Ik ben benieuwd of er meer Tweakers ondertussen een Jackery HomePower 2000 Ultra (met of zonder zonnepanelen) hebben aangeschaft en wat de ervaringen zijn. Ik lees er vrij goede dingen over, maar niets is zo betrouwbaar als Tweaker-ervaringen. ;) Ik twijfel over de aanschaf, of dat er wellicht een beter alternatief is.

Het is voor mij niet perse een must-have, ik heb niet zo veel zonnepanelen om overschot op te slaan, maar is lees ook over de ‘AI’ systeem die op dips stroom inkoopt, opslaat en dat je dat later kunt gebruiken? Werkt dat? En kun je het verbruik/opslag ook eenvoudig terugzien op HA/Domoticz via P1?

Bij het zoeken op het forum kwam ik maar een paar hits tegen van de Jackery HomePower, vandaar toch een eigen topic geopend.

Alle reacties

• Novalin
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-02 21:03
De review van Energienerds gelezen? Lijkt mij een betrouwbaar product hoor en doet volgens mij waar jij naar op zoek bent.

En het fijne is, die werkt samen met HomeWizard wat bij vele mensen natuurlijk al aanwezig is.

[ Voor 29% gewijzigd door Novalin op 26-01-2026 22:12 ]

• Rgerr
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-02 05:06
Novalin schreef op maandag 26 januari 2026 @ 22:11:
De review van Energienerds gelezen? Lijkt mij een betrouwbaar product hoor en doet volgens mij waar jij naar op zoek bent.

En het fijne is, die werkt samen met HomeWizard wat bij vele mensen natuurlijk al aanwezig is.
Ja, gelezen. Die is inderdaad vrij lovend, maar ik ben dus op zoek naar gebruikerservaringen op dit forum. Vandaar. :)

• Remcooo87
  • Registratie: Maart 2009
Ik heb zelf, nav een review op de site van @Taro ook deze set uiteindelijk aangeschaft (inclusief ook een portable powerstation)

https://iotdomotica.nl/th...ische-tarieven-noodstroom

^ Zie hierboven dus een 'ervaring' van een Tweakers gebruiker. Ik moet de set zelf nog installeren (inclusief 2 zonnepanelen), dus aan mij heb je (nog) niks

• Novalin
  • Registratie: Juni 2020
Rgerr schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 10:30:
[...]

Ja, gelezen. Die is inderdaad vrij lovend, maar ik ben dus op zoek naar gebruikerservaringen op dit forum. Vandaar. :)
Kan ik je nog niet mee helpen. Wellicht eind van volgende maand; mijn set van 8kWh wordt komende dinsdag geleverd !
Overigens gekocht bij de in de review vermelde partij van Energienerds

[ Voor 9% gewijzigd door Novalin op 31-01-2026 16:31 ]