M35i: Kaartfout & blijven hangen

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Heel af en toe krijg ik, als ik met m'n Siemens M35i (juist, Postbank) iemand bel, een kaartfout. Wat houdt dit in? Ook blijft het ding weleens hangen, laatst nog toen iemand me belde. Alleen accu eruit helpt dan :(. Iemand die deze problemen bekend voorkomen?

Verwijderd

is bekend probleem :+
moet je niet teveel met je telefoon stuiteren, het houdt gewoon in dat je kaart even niet goed zit. :)

• Jofel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 12:25
Hmmm... ik heb dit sinds 2 weken met mijn Siemens C35i... meerdere malen per dag kaartfouten. Heel raar... mijn vriendin gebruik hem nu ff met een KPN Sim kaart en in de afgelopen 36 urr heeft ze geen kaartfout gehad.
Zelfs tijdens het bellen! :(

Ik heb zelf Dutchtone (gratis abo)... ik weet dat de Siemens 35 serie berucht is om zijn kaartfouten maar zou het soort Simkaart ook mee kunnen spelen?
En is er eigenlijk überhaupt iets aan te doen?
Nee, ik gooi niet mijn telefoon en ik hockey er ook niet mee zoals ik al gelezen heb op GoT... Hij zit netjes in mijn broekzak of in mijn koffer...

Ik denk dat ik het over een week wel weet want als mijn vriendin dan nog geen kaartfout heeft gehad dan weet ik voldoende... :D