Goedemiddag,
Ik heb de volgende vraag.
Mijn zwembad wordt bedekt door middel van een zwembadrolluik. De komende maanden ga ik de tuin opnieuw inrichten en deze rolluik is me een doorn in het oog. Ik ga daarom een frame om de rolluik heen bouwen en deze bekleden met hout.
Het probleem is nu dat ik niet meer bij de bediening van de rolluik kan komen (of ik moet een luikje in het frame maken).
De bediening van de rolluik is op onderstaande foto te zien:
:strip_exif()/f/image/dPQRJwocewVrGR7NiLZ9bJ3k.jpg?f=fotoalbum_large)
Met de 2 zwart/grijze knoppen kan ik de rolluik afrollen en weer oprollen.
Is het mogelijk om dit besturingssysteem te vervangen door bijv bediening op afstand. Hiervoor kwam ik zoiets tegen:
https://zwemco.be/toebeho...dTOC8Kftp6SQkPcJbXiCuIojM
Of is er ook een andere oplossing, bijvoorbeeld om het schakelmechanisme buiten het frame te brengen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet!
Ik heb de volgende vraag.
Mijn zwembad wordt bedekt door middel van een zwembadrolluik. De komende maanden ga ik de tuin opnieuw inrichten en deze rolluik is me een doorn in het oog. Ik ga daarom een frame om de rolluik heen bouwen en deze bekleden met hout.
Het probleem is nu dat ik niet meer bij de bediening van de rolluik kan komen (of ik moet een luikje in het frame maken).
De bediening van de rolluik is op onderstaande foto te zien:
:strip_exif()/f/image/dPQRJwocewVrGR7NiLZ9bJ3k.jpg?f=fotoalbum_large)
Met de 2 zwart/grijze knoppen kan ik de rolluik afrollen en weer oprollen.
Is het mogelijk om dit besturingssysteem te vervangen door bijv bediening op afstand. Hiervoor kwam ik zoiets tegen:
https://zwemco.be/toebeho...dTOC8Kftp6SQkPcJbXiCuIojM
Of is er ook een andere oplossing, bijvoorbeeld om het schakelmechanisme buiten het frame te brengen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet!
:strip_exif()/f/image/vHxBlqM2AyeV24c6bf1iiCGl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2bSMGnNxcuqA6vT4KC9iw5U7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qaolSPUVDY1Zyc5NezGNXIgd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tdbT0cYIk7LMaLs69wshfSRv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/51SuSmHyyY1f4E0r83Sv9QES.jpg?f=fotoalbum_large)