Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
soms als ik icq aan heb staan deed mijn keyboard ook vaag, maar dit kwam doordat icq van die enge shortcuts gebruikt, dus die heb ik toen bij option uitgezet en toen was het bij mij ok.
Verwijderd
Ik had zo'n probleempje met win2000 icm office xp.
Ik had zo'n blauwe nl'etje in mijn taakbalk. Hier stond in dat de invoertaal nederlands was en dat mijn toetenbord ook nederlands was. Dit was dus niet zo ik had een vs layout. Dus dit ff veranderd en klaar alweer. Ik denk dat jij ook zo'n probleem hebt.
Ik had zo'n blauwe nl'etje in mijn taakbalk. Hier stond in dat de invoertaal nederlands was en dat mijn toetenbord ook nederlands was. Dit was dus niet zo ik had een vs layout. Dus dit ff veranderd en klaar alweer. Ik denk dat jij ook zo'n probleem hebt.
Verwijderd
ik heb de locatie op nederland staan en de taal op engels (vs.) die zaken zaten bij mij in de install en daarna geen enkel probleem gehad. (het heeft dus met je language settings te maken)
Ja ik had 'm eerst ook op Nederlands staan toen deed ie heel vaag.. Toen ik 'm op USA zette deed ie het gewoon weer.
Gepost voor Bart_traB (die niet kan inloggen zonder leestekens):
Hoe kan ik onder xp de toetsenbrd indeling veramderen naar vs ipv nl dit staat niet onder config.. toetsenbordOp dinsdag 02 oktober 2001 22:50 schreef devv05 het volgende:
Ja ik had 'm eerst ook op Nederlands staan toen deed ie heel vaag.. Toen ik 'm op USA zette deed ie het gewoon weer.
Ik heb zo'n safeway cheapass toetsenbord met debiel veel directe functietoetsen, maar zelfs met de originele WinXP drivers doet hij het niet fatsoenlijk. (druk ik op het DOS-knopje opent hij WinAmp??)
Verwijderd
yeeee het werkt weer. Stom dat ik daar niet geken had. Ik keen onder keyboard!Op vrijdag 14 december 2001 13:28 schreef robbb het volgende:
zoek onder de regional and language options in control panel
Dank!
Pagina: 1