game pc voor m'n zoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• lou louis
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:13
hoop dat deze niet meteen gesloten word heb wel wat feedback nodig
#CategorieProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 9800X3D Boxed€ 449,-€ 449,-
1MoederbordenASUS ROG Strix X870-A GAMING WIFI€ 325,99€ 325,99
1VideokaartenASUS ROG Astral GeForce RTX 5090 32GB GDDR7 WHITE OC Edition€ 4.099,-€ 4.099,-
1Interne harde schijvenSeagate NAS HDD, per stuk, 10TB€ 302,38€ 302,38
1BehuizingenAntec C5 Wit€ 110,70€ 110,70
1Geheugen internCorsair Vengeance RGB CMH32GX5M2E6000Z36W€ 484,76€ 484,76
1VoedingenThermaltake Toughpower GT Snow 1200W€ 147,99€ 147,99
1Interne SSD'sSamsung 990 Pro (zonder heatsink) 4TB€ 431,68€ 431,68
Totaal€ 6.351,50
[/table]Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen roblox gta red dead redemtion 2 f1 race en actie schiet spellen

Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen
acronis en word youtube films kijken

Wat mag het systeem gaan kosten? geen idee

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
alles nieuw

Wat denk je allemaal nodig te hebben? alles
4 k monitor systeem van je dromen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? nee geen merk voorkeur
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
#CategorieProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 9800X3D Boxed€ 449,-€ 449,-
1MoederbordenASUS ROG Strix X870-A GAMING WIFI€ 325,99€ 325,99
1VideokaartenASUS ROG Astral GeForce RTX 5090 32GB GDDR7 WHITE OC Edition€ 4.099,-€ 4.099,-
1Interne harde schijvenSeagate NAS HDD, per stuk, 10TB€ 302,38€ 302,38
1BehuizingenAntec C5 Wit€ 110,70€ 110,70
1Geheugen internCorsair Vengeance RGB CMH32GX5M2E6000Z36W€ 484,76€ 484,76
1VoedingenThermaltake Toughpower GT Snow 1200W€ 147,99€ 147,99
1Interne SSD'sSamsung 990 Pro (zonder heatsink) 4TB€ 431,68€ 431,68
Totaal€ 6.351,50
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
pc moet een paar jaar mee gaan

Ga je overklokken?
nee

Wat verwacht je van ons?
passen de compenenten bij elkaar alleen de video kaart heeft tie al
en is dit een goede pc welke monitor past hier het besten bij

De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

[ Voor 6% gewijzigd door lou louis op 25-01-2026 22:34 . Reden: lijst aangepast ]

Alle reacties

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:35
wat een enorm vaag topic. Volgens mij heb je geen flauw benul van de materie (je laat het iig niet merken, en knalt er een PC van ruim 6000 eruo neer zodat je zoon(-tje). Ik snap niet dat ik reageer, want het lijkt wel een troll-post....

Bij nader inzien lijkt het wel door de zoon geschreven... want wat een groep 5 niveau zins-opbouw en spelling 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door 107mb op 25-01-2026 20:57 ]

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 00:28
Ik zou eerst eens beginnen met alle vragen beantwoorden want anders is het moeilijk advies te geven. Ook raad ik je aan een kijkje te nemen in Best Buy Guide: Desktop Best Buy Guide, hier kan je redelijk wat informatie opdoen over hoe een gebalanceerde pc er een beetje uit ziet.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:09
Je gebruikt een HDD in een pc van meer dan 2000 euro - dat doe je fout, want het maakt de pc alleen maar trager (gevoelsmatig). Koop 4x een 4 tb SSD, daar ga je heel veel gelukkiger worden.

Als je een dure pc bouwt - warom dan antec (budget merk) behuizing?
Je mist een CPU koeler / waterkoeling. Dit moet sowieso worden toegevoegd, zonder ventilator oververhit je pc.
Je mist extra case fans. voor een kind zou ik RGB kiezen.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:29
Welke monitor heb je?

• lou louis
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:13
de antec case heeft rgb fans de 10 Tb hdd is voor de opslag van ze spellen als koeler had tie de Thermalright Peerless Vision 360 UB ARGB White CPU Aio koeler
een monitor moet er ook nog bij denk een 4 k monitor maar welke

de video kaart heeft tie al de rest kan veranderd worden

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 00:28
Games wil je niet op een HDD zetten, dat is verschrikkelijk traag. Dan kan je wel een 9800X3D en RTX 5090 er in stoppen, maar dan duurt het alsnog een uur voordat je game is geladen.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:09
precies, als je echt opslag wilt, gewoon 4 tb SSD erbij.
Hoeveel spellen wil je tegelijk op je pc hebben staan dat 4 tb niet genoeg zou zijn :)

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:55
99ruud99 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 22:26:
Je gebruikt een HDD in een pc van meer dan 2000 euro - dat doe je fout, want het maakt de pc alleen maar trager (gevoelsmatig). Koop 4x een 4 tb SSD, daar ga je heel veel gelukkiger worden.

Als je een dure pc bouwt - warom dan antec (budget merk) behuizing?
Je mist een CPU koeler / waterkoeling. Dit moet sowieso worden toegevoegd, zonder ventilator oververhit je pc.
Je mist extra case fans. voor een kind zou ik RGB kiezen.
Antec is niet alleen budget hoor. |:(

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Persoonlijk vind ik het een beetje rare volgorde. Je geeft aan al een videokaart te hebben, die is dus al aangeschaft en daarna ga je pas nadenken over "goh, wat zullen we er eens van maken". De meeste mensen kijken naar wat is mijn budget, wat is er te krijgen en proberen daar een systeem op samen te stellen.

Antec kast waar al wat commentaar op is.... als je een witte videokaart hebt en die in een zwarte behuizing propt ziet het er niet uit, dus die volg ik wel, Antec heeft budget kasten maar zit ook in het midden segment dus in mijn ogen prima, net wat je zelf of je zoon wenst. Of de fans een beetje stil zijn.... geen idee, is ook persoonlijk denk ik wat je stil vindt of wat je al te luidruchtig vindt.

Processor zal snel zat zijn, geheugen is imho ook prima en moederbord kun je aardig op prikken wat je wilt. Keuze voor een HDD is idd vreemd, en dan ook nog een NAS schijf.... Nah die zou ik overslaan. Als de HDD voor de games is (geen idee hoeveel games en dus hoeveel capaciteit dat vraagt) zou ik daar de 4 TB SSD voor kiezen, als "systeemschijf" waar dus windows of welk OS dan ook op komt zou ik een 2 TB SSD kiezen, groot zat, ook voor office programma's e.d. maar ook dat is maar net wat er nog meer mee gedaan gaat worden.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Pagina: 1