Omgangsvormen op het net, kennelijk een verloren kunst..
Ik zie namelijk zelf géén verschil bij Vraag & Aanbod hier op Tweakers en ik kom er dagelijks.
Verder als je op https://tweakers.net/gallery/247652/aanbod/ geen linkjes naar de advertenties ziet bij de beoordelingen, dan moet je even je adblocker checken, die sloopt die linkjes wel vaker.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Maar dat was eerder deze week niet...verder klopt het wel dat ik net een adblocker gebruik.
Als ik deze uitschakel veranderd er niet veel.
Maar bij chrome weer wel dus ik snap dit even niet, maar bedankt voor dat antwoord iig.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dus bedankt voor de informatie.
Maar dan resteert de vraag nog waar ik wijzigingen van v&a kan bekijken want ik ben nog steeds benieuwd (al maanden) waarom je nu maar 5 beoordelingen per pagina zie.
Het wordt steeds meer clicken bij tweakers..
Geachte redactie => Mooie features
Ik heb er weer 25 beoordelingen van gemaakt.
Ben je ook zo geweldig dat je de tracker/balk weer naar links kan plaatsen?
Die staat al 2 jaar rechtsbob harley schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:10:
Ah topper bedankt.
Ben je ook zo geweldig dat je de tracker/balk weer naar links kan plaatsen?
Er zijn wel Custom CSS snippets waarmee je hem weer links kan zetten
Intentionally left blank
Ah op die fiets.
Daar ga ik even naar kijken, ook bedankt.
@crisp Je ziet bij mozilla ook wat er gekocht is. Is dit ook mogelijk bij Chrome?
An audi a day keeps de doctor away | AMD R5 9600X + ASUS 5080 ASTRAL | Bekijk mijn inventaris
Adblocker uitzetten?TheProst schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:22:
[...]
@crisp Je ziet bij mozilla ook wat er gekocht is. Is dit ook mogelijk bij Chrome?
Intentionally left blank
ik heb niks gezegd
An audi a day keeps de doctor away | AMD R5 9600X + ASUS 5080 ASTRAL | Bekijk mijn inventaris
:strip_exif()/f/image/qBMaa0dwJbgd4Y2MGhoeZ8Y3.jpg?f=fotoalbum_large)