• alions
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 24-01 19:40
Hallo mede-Tweakers,

Ik wil mijn zeer positieve ervaring delen met de webshop RedShell (via de Pricewatch). Dit gaat dus over de winkel, niet over het telefoonmerk.
Na lang zoeken en wachten heb ik hier mijn nieuwe smartphone gekocht. Het toestel is een waar juweeltje (echte bijou).
Wat de shop zelf betreft: de mensen van RedShell waren uitzonderlijk behulpzaam, attent en geduldig. Het grootste voordeel? Ze hebben de bestelling ongelooflijk snel verzonden. Hun website is erg praktisch en professioneel ingericht.
Een klein minpuntje: via Google kan ik ze helaas niet de 5 sterren geven die ze verdienen. Maar geloof me, ze verdienen meer.
Kortom: Koop bij hen. Als je waarde hecht aan goede, menselijke service en een snelle levering, dan zijn dit jullie mensen.
Vragen over de shop of het toestel?
:*) Stel ze gerust.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Je zou bijna gaan denken dat je een commercieel belang hebt bij deze 'First Post' op dit platform :+

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Juist ja, 1e post hier op het forum.
Shop reviews horen niet in het forum thuis maar in de Pricewatch.

Er komt straks vast een modje langs om je dit ook uit te leggen en topic te sluiten.

ICE ICE Baby

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.