tijdje terug had mijn vader een nieuwe pc nodig.
en dat moest ik dus regelen, aan alles wat me opgedrongen word heb ik een hekel, dus ik stelde het elke keer weer uit. tot dat ik na 1 maand op het idee gebracht werd door psyfulx (thanks dude).
Toen ik ervaan hoorde was ik meteen verkocht, waarschijnlijk omdat ik (acheraf) bijna het zelfde in elkaar geknutselt heb, de mijn was kwam afmetingen zelfs iets kleiner

, vind het wel een beetje jat-werk van asus maar ach 8:) .
ik heb echter niet zoveel background onderzoek erin gedaan. maar ik geloof dat er twee versie's zijn eentje met 630 en een anders met de 730 chipset van sis.
in dit topic: [topic=210849/1/200]
vind je wat meer info, inclusief een goede link naar een revieuw ervan.
Bij norrad hadden ze hellaas alleen de sis630 uitvoering (voor intel cpu's) daar bij heb ik toen de goedkoopste (c2 700mhz) cpu bij gekocht, en nog wat goekoope zooi. installeren wat niet moeilijk in vergelijking met de hoeveelheid ruimte die je hebt.
windows 2000 prof instaleren ging goed, maar na een verse install draaide bleef hij in het begin heel traag (10 a 15 seconden voordat je het cofiguratie scherm zich eindelijk opende), na gewoon alle zooi van cd geinstalleerd tehebben draaide het goed. (modem heb ik eruit gehaald, want daar op liep hij 2x vast, had toch nog een goede pci liggen

).
hij word nu 1 week gebruikt in een bedrijf. zal eens vragen hoe hij bevalt.
Ik zal je wel vertellen dat mijn volgende pc (heb nu een kt7-raid met 1ghz 512mb ram etc) ook een terminator word, ik wacht met smart op de asus terminator s735, dus de nieuwe versie van het mobo, want die 630 en 730 zijn langzaam invergelijking met deze, weet niet of er auberhaupt wel een s735 versie van uitkomt, maar lijkt mij wel.