Bluetooth hoofdtelefoon aansluiten op NADC700V2

Pagina: 1
Acties:

• tamarow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-01 17:33
Ik hen sinds anderhalve maand een NAD C700V2 en krijg mijn Bluetooth hoofdtelefoon niet geschakeld met de NAD. Zoeken naar Bluetooth devices levert geen matches op.
Wellicht doe ik iets fout maar ik weet niet wat.
Wie kan mij helpen?

• christiaans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-01 13:04
Staat je hoofdtelefoon in pairing mode (koppelmodus)?

Het helpt wel als je vertelt wat je al gedaan hebt om het werkend te krijgen.

• tamarow
O, ja, sorry.
Ik heb de hoofdtelefoon en de buds (onafhankelijk van elkaar) in de pairmodus gezet. In de app van de NAD wordt er geen hoofdtelefoon gescand (ook geen buds). De app werkt wel via de telefoon voor alle andere functies. Daarom begrijp ik het niet....

• pman63
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:09
Gebruik je de bluos app wel? want dat is volgens mij eigenlijk dat waar je de muziek mee afspeelt. pagina 14 in de handleiding.

• tamarow
Ja, ik gebruik deze app via mijn telefoon.
Overigens is er geen NL handleiding en staat er niet veel over de koppeling met een koptelefoon. En wat er staat volg ik, volgens mij, op.

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-01 20:59
Zou gewoon zo moeten gaan.
Drie punten naast je speler klikken (in dit geval een Bluesound Powernode, een C700 zou net zo moeten zijn):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rOCLdTcxNckzT2IMFEzkfYljFEE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fZ8QC5pIxQlOCwxtIuly1pGk.png?f=fotoalbum_large

Dan hoofdtelefoons kiezen en dan zou een in pair mode staande koptelefoon gewoon zichtbaar moeten zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AIuDmu8XjklhBNA1e07rqVfyutc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3jBwz404J6ktRpQNuZ7Ij8qU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door RobbieT op 26-01-2026 13:41 ]

• tamarow
PROBLEEM OPGELOST: ondanks alle tips bleef het probleem bestaan. Uit wanhoop een upgrade van het toestel (via internet) gedaan..... Koppelen werkt nu!
Bedankt voor de reacties.
Pagina: 1