Achtergrond artikelen - Ga zo door

Pagina: 1
Acties:

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
@Hayte, @YannickSpinner, @arnoudwokke, @Imre Himmelbauer even mijn complimenten voor de achtergrondartikelen deze week. Ik vond ze allemaal erg interessant, leerzaam en hadden echt een toegevoegde waarde.

Geen idee of er iets aan het beleid is gewijzigd, maar het waren er deze week voor mijn gevoel ook een heel stuk meer. Mocht dat een beleidswijziging zijn, vooral zo houden! Het voegt echt wat toe aan Tweakers en en de redactionele artikelen. d:)b d:)b

• Imre Himmelbauer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14:33

Imre Himmelbauer

Redacteur
Wat een ontzettend leuk compliment, dankjewel! We proberen inderdaad nog meer op het nieuws in te springen en de duiding achter het nieuws te brengen. Leuk dat dat opgemerkt wordt!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Vanuit mijn kant ook de volle complimenten, de achtergrond artikelen waren erg leerzaam, interessant, actueel en straalde vooral weer het "oudse" tweakersgevoel uit. Ook nog een shoutout naar @willemdemoor voor de actuele achtergrond artikelen over o.a. geheugen & hardware prijzen.

Ook de artikelen over de submits naar de redactie vindt ik leuk om te lezen en ook de nieuwe manier van bedanken & op de hoogte stellen van gekozen submits en wat achtergrond over de niet gekozen submits zijn erg interessant! @TijsZonderH d:)b

Don't let perfect be the enemy of good.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dit topic is een goede aanleiding om me hier bij aan te sluiten.

Het was me inderdaad ook positief opgevallen dat er hele interessante artikelen verschijnen over actuele onderwerpen zoals de geheugenprijzen, JPEG XL en Android launchers.
Goede ontwikkeling! Goed bezig allen!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
iCore schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 14:27:
Vanuit mijn kant ook de volle complimenten, de achtergrond artikelen waren erg leerzaam, interessant, actueel en straalde vooral weer het "oudse" tweakersgevoel uit. Ook nog een shoutout naar @willemdemoor voor de actuele achtergrond artikelen over o.a. geheugen & hardware prijzen.
Superleuk om te horen/lezen, dankjewel :D