Links leunende moderaties.

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views

• freespeech_nl
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 24-01 19:54
Hoi, ik heb hier al uitvoerig discussies over gehad met mods en admins.
Maar als je kijkt naar de scores in dit draadje kun je volgens mij niet anders dan de conclusie trekken dat T.net zeer links modereert en/of leidt aan zwaar TDS.

Onderbouwingen maakt niet uit: andere mening over Trump is -1. Trump en de VS bashen is +2.
Ik ga dit draadje verder niet meer lezen, maar misschien is er iémand die het licht ziet.

freespeech_nl in 'Boycotapp NonUSA bereikt top Deense appstores na conflict met VS over Groenland'

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:58

silverball

De wagen voor moderne mensen

Niet links perse, wel anti trump ja. Dat heeft hij er zelf naar gemaakt.

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | aroTHERM plus | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:20

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik wil (op persoonlijke titel) wel even kwijt dat TDS een door Trump(-aanhangers) verzonnen term is die meer op hemzelf slaat dan op zijn tegenstanders. Het doet echt niemand goed om critici als "deranged" weg te zetten. Daarmee bewijs je alleen maar dat je zelf de werkelijkheid niet ziet.

Signatures zijn voor boomers.

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:20
Zelf gebruik je woorden als TDS (Trump Derangement Syndrome) wat automatisch onder -1 kan vallen. Het is hiermee al duidelijk dat je geen discussie wilt starten waar je respect kan opbrengen voor de andere partij en/of een discussie vanuit 'good faith'.
Trump derangement syndrome (TDS) is a pejorative term used to describe negative reactions to U.S. president Donald Trump that are characterized as irrational and disconnected from Trump's actual policy positions.[1] The term has mainly been used by Trump supporters to discredit criticism of him, as a way of reframing the discussion by suggesting that his opponents are incapable of accurately perceiving the world,[2][3] thus making TDS an informal fallacy.

Don't let perfect be the enemy of good.

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

Als je begint met 'Mensen met TDS: skip dit bericht maar, scheelt ergernis.' dan is het voor mij al snel een -1.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:03

Croga

The Unreasonable Man

freespeech_nl schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:29:
Maar als je kijkt naar de scores in dit draadje kun je volgens mij niet anders dan de conclusie trekken dat T.net zeer links modereert en/of leidt aan zwaar TDS.

Onderbouwingen maakt niet uit: andere mening over Trump is -1. Trump en de VS bashen is +2.
Ik ga dit draadje verder niet meer lezen, maar misschien is er iémand die het licht ziet.

freespeech_nl in 'Boycotapp NonUSA bereikt top Deense appstores na conflict met VS over Groenland'
Je hebt gelijk dat je reactie verkeerd gemodereerd is.
Hij zou op basis van de eerste regel al vast gezet moeten worden op -1 Het is defacto flamebait én belediging van de lezers. Dat heeft geen plaats hier.
Daarnaast is het uiteraard ook volledig off topic.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

freespeech_nl schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:29:
Mensen met een andere mening dan de jouwe uitschelden voor "TDS" is gewoon een troll, en trolls horen op -1.

Je kan je punt ook op een meer volwassen manier proberen te maken.

De scores lijken dus gewoon prima.

Virussen? Scan ze hier!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Potentieel verkeerd gemodereerde reacties horen inderdaad in het mismoderatietopic zoals Meg hiervoor al aangeeft. Het punt in dit geval is dat de reacties wat mij betreft niet verkeerd gemodereerd zijn. Termen als TDS zijn onviendelijk, onnodig uitlokkend en geen basis voor een respectvolle discussie. Daar mag je dan ook direct mee ophouden @freespeech_nl

Ik ga dit topic sluiten.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 23-01-2026 11:46 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.