[Multi] Beast of Reincarnation

Pagina: 1
Acties:

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cN7-7ZVzsOPlSKzLyvaCAAGRUaA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/t0jFWGsyvEWwuhPVaKaJ3qzZ.jpg?f=user_large

Ontwikkelaar: GAME FREAK inc.
Uitgever: Fictions
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wc073hbybvIGsQ9OUAXD3vL1RoQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPOiExsxdP4Mybu9PF74m-eMG0o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large PS5, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yIz3QCwseBfn4ojAm6GC_KV6kp8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large Windows
Release-datum: Zomer 2026

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWGOgoLAg8wFiHs2j8usCQn05OU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/momCkWpcgAVuwAekSWk5YDKp.png?f=user_large

📑 Inhoudsopgave

In post-apocalyptisch Japan rust de laatste hoop van de mensheid misschien wel op Emma, een verstotene vervloekt als een Blighted One, en Koo, haar trouwe hond. Overleef een reis door een onheilspellende, steeds veranderende wereld waar gevaarlijke bossen kunnen uitbarsten in de woestenij. Terwijl Emma en Koo dieper in het onbekende doordringen, wordt hun band sterker en daarmee bloeien vreemde krachten op.

Ontdek wat het betekent om mens te zijn in Beast of Reincarnation, een uitgebreide action-RPG rondom één persoon en één hond, gebouwd rond veeleisende, technische gevechten.

Wat wacht er aan het einde van de reis?

🌸 Een post-apocalyptisch Japan
Beast of Reincarnation speelt zich af in Japan in het jaar 4026, een land verwoest door corruptie en vol monsterlijke wezens. Je volgt Emma the Sealer, een jonge vrouw met Blight-krachten waarmee ze planten kan manipuleren om te reizen en vijanden te bevechten. Haar metgezel is een zwerfhond genaamd Koo. Samen werken ze om post-apocalyptisch Japan te bevrijden van een gecorrumpeerd wezen dat de natuurlijke wereld heeft aangetast.

⚔️ Veeleisende, technische gevechten
De game legt de nadruk op actie en combat, waarbij spelers het opnemen tegen verschillende vijanden: van enorme gemuteerde wezens tot robots. Het gevechtssysteem wordt vergeleken met andere action-RPG's zoals Black Myth: Wukong, Nier: Automata en Sekiro: Shadows Die Twice.

🎨 Studio Ghibli-achtige sfeer
De kunststijl en het verhaal van Beast of Reincarnation worden vergeleken met Studio Ghibli-werken zoals Princess Mononoke, met een focus op natuur, corruptie en de band tussen mens en dier.

🎮 Game Freak's eerste AAA-titel buiten Pokémon
Dit is de eerste grote AAA-titel van Game Freak buiten de Pokémon-serie. De game wordt geregisseerd door Kota Furushima, die eerder werkte aan het gevechtssysteem en geluid voor verschillende Pokémon-titels. Beast of Reincarnation draait op Unreal Engine 5 en zal direct bij launch beschikbaar zijn op Xbox Game Pass.

Gameplay Overview | Xbox Developer Direct 2026
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7meP45-hDYs6xMzDBgnuyJ1EpSY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/OIqLBna5IMfp4TlUvGzmbrCa.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrKUyvItWlXGwJJDawE3SSmg6ug=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/gDyRaAeKrWVADloo9NhxPt0v.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-RCQk04tS0DVgSOsTeY2VyztJMM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/SBqNYqKPkzWNRyFJBg4Ct6iN.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nNmX-ZETZdWfSMtmpHy52Os7_Lc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/cmacNdViGv8n2Yq2tuLHn09s.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/na9UC-HsKBp4LttviJ9HqhNu_PY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/PLATfjmYO0EskhnOM6k6uZSm.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJrr6fPujG5BwPXHQbaClgFX_SE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Ml8X33Oph24SD4wGAL4bumqD.webp?f=fotoalbum_tile
Wil je mede-auteur worden? Doe gerust een PM!
⬆️ Terug naar boven ⬆️

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 26-01-2026 15:09 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nieuwe trailer net op State of Play :) interessante game

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pfff Beast of Reincarnation is alweer gelekt voor full download met crack :') .... Zou 4 augustus uit komen.
Vrij benieuwd naar de game.

aan de andere kant blijf ik me steeds afvragen waarom ze nou bij gamefreak hier uberhaupt een focus op hebben gelegd. Maak gewoon 1 keer een hele zieke pokemon game :P die niet nintendo only is en verover de wereld haha

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/muzjwLbhkyyL0iccqf8cfSfwyu8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6LndQYlZzGw0EOzaVBraRmok.jpg?f=fotoalbum_large

Beast of Reincarnation Reviews
  • 9 - GamesRadar
  • 9 - Final Weapon
  • 8.5 - PSU
  • 8.5 - PSX Brasil
  • 8 - DayOne
  • 8 - RPG Site
  • 8 - DualShockers
  • 7 - Push Square
  • 7 - Insider Gaming
  • 7 - Giant Bomb
  • 6 - IGN
  • 6 - VGC
  • 6 - GameSpot
  • 6 - Eurogamer
  • 6 - Game Informer
  • Metacritic - 74
  • OpenCritic - 77

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11:44
G_Dragon schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 07:05:
~~~[Afbeelding]

Beast of Reincarnation Reviews
  • 9 - GamesRadar
  • 9 - Final Weapon
  • 8.5 - PSU
  • 8.5 - PSX Brasil
  • 8 - DayOne
  • 8 - RPG Site
  • 8 - DualShockers
  • 7 - Push Square
  • 7 - Insider Gaming
  • 7 - Giant Bomb
  • 6 - IGN
  • 6 - VGC
  • 6 - GameSpot
  • 6 - Eurogamer
  • 6 - Game Informer
  • Metacritic - 74
  • OpenCritic - 77
Het is weer duidelijk welke "journalisten" geen zak geld hebben ontvangen.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Ricmaniac schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:16:
Pfff Beast of Reincarnation is alweer gelekt voor full download met crack :') .... Zou 4 augustus uit komen.
Vrij benieuwd naar de game.

aan de andere kant blijf ik me steeds afvragen waarom ze nou bij gamefreak hier uberhaupt een focus op hebben gelegd. Maak gewoon 1 keer een hele zieke pokemon game :P die niet nintendo only is en verover de wereld haha
Pokémon is niet alleen van GameFreak maar van The Pokemon Company, wat weer voor 1/3e GameFreak, 1/3e Nintendo en 1/3e Creatures Inc is, en die laatste is dan weer een onderneming van GameFreak en Nintendo samen die het fysieke Pokémon speelgoed doet.
Maw, Nintendo en GameFreak hebben allebei ongeveer de helft en kunnen niet zomaar afzonderlijk andere dingen doen met Pokémon, dus vrij logisch dat GF zich dan op andere projecten gaat focussen

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:33

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb de game in mijn speel lijst staan, net klaar met HALO Campaign Evolved en wil ergens deze week aan deze game beginnen. Erg benieuwd wat GameFreak ervan gemaakt heeft

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

hmmm de eerste berichten lijken minder goed dan wat de trailer me liet denken.
Gaan het in de gaten houden maar mijn verwachtingen zijn wat getemperd.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hoe bevalt jullie de game tot nu toe?

Ik heb nu 2 uurtjes in de game zitten, en hij bevalt op zicht wel goed. Vind hem meer wat van de Nier games weg hebben dan een Souls Game, zoals hij in eerste instantie werd omschreven.
spoiler:
Het enige wat me stoort aan de game is de muziek. De muziek is goed, maar als je muziek met gezang doet, zorg dan dat er wat afwisseling inzit, maar hoor telkens dezelfde gezang, en dan begint wel een beetje te 😮‍💨

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vind de game helaas erg tegenvallen. Gebeurd me niet vaak maar heb gewoon geen zin zelfs om verder te spelen.

Vooral het verhaal en dan met name de cutscenes en hoe ze de dialogen vertellen is echt bizar slecht. Alsof we 15 jaar terug in de tijd zijn gegaan. Echt jammer want de trailers hadden het echt goed gedaan en veel excitement bij mij gecreëerd maar ik ga het niet meer spelen. Heb niet het gevoel dat ik dan wat mis. De gesprekken zijn ook zo traag.. te veel tijd tussen de gesprekken in. Merkte dat ik het verhaal niet kon volgen omdat het me gewoon ergerde.

De combat vind ik opzich wel oké maar vrij makkelijk vergeleken wat ik verwacht en gehoopt had. Maar dat is smaak, geen feit.

Denk dat ik het een 6 geef.. Opzich is dat niet per definitie slecht natuurlijk en ik durf te stellen dat er zeker mensen zijn die dit wel leuk vinden maar niet voor mij. Me verwachtingen waren te hoog waarschijnlijk.

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11:44
Ricmaniac schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 01:20:
Vind de game helaas erg tegenvallen. Gebeurd me niet vaak maar heb gewoon geen zin zelfs om verder te spelen.

Vooral het verhaal en dan met name de cinematics en hoe ze de dialogen vertellen is echt bizar slecht. Alsof we 15 jaar terug in de tijd zijn gegaan. Echt jammer want de trailers hadden het echt goed gedaan en veel excited bij mij gecreëerd maar ik ga het niet meer spelen. Heb niet het gevoel dat ik dan wat mis. De gesprekken zijn ook zo traag.. te veel tijd tussen de gesprekken in. Merkte dat ik het verhaal niet kon volgen omdat het me gewoon ergerde.

De combat vind ik opzich wel oké maar vrij makkelijk vergeleken wat ik verwacht en gehoopt had. Maar dat is smaak, geen feit.

Denk dat ik het een 6 geef.. Opzich is dat niet per definitie slecht natuurlijk en ik durf te stellen dat er zeker mensen zijn die dit wel leuk vinden maar niet voor mij. Me verwachtingen waren te hoog waarschijnlijk.
Het ziet er erg stellar blade-ish uit maar lees gebruikers reviews dat het vooral de C versie daarvan is. Misschien later interessant voor een leuk/yarr prijsje. Verbaasd me ook wel dat ze dit uitgeven voor de volle mep.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ricmaniac schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 01:20:

Vooral het verhaal en dan met name de cinematics en hoe ze de dialogen vertellen is echt bizar slecht. Alsof we 15 jaar terug in de tijd zijn gegaan. Echt jammer want de trailers hadden het echt goed gedaan en veel excited bij mij gecreëerd maar ik ga het niet meer spelen. Heb niet het gevoel dat ik dan wat mis. De gesprekken zijn ook zo traag.. te veel tijd tussen de gesprekken in. Merkte dat ik het verhaal niet kon volgen omdat het me gewoon ergerde.

Wat ik ook merk dat er soms van die onzinnige kleine gameplay stukjes tussen dialogen zitten, en soms best een lange pauze. Zo had ik een scene dat er wat verteld werd, moest ik 2 meter lopen om iets aan de klikken, om dan de rest van de dialoog te krijgen. Ben gisteren in Chapter 2 aangekomen, maar moest toen stoppen. Vandaag of morgen weer verder.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Linksquest schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 10:22:
[...]

Wat ik ook merk dat er soms van die onzinnige kleine gameplay stukjes tussen dialogen zitten, en soms best een lange pauze. Zo had ik een scene dat er wat verteld werd, moest ik 2 meter lopen om iets aan de klikken, om dan de rest van de dialoog te krijgen. Ben gisteren in Chapter 2 aangekomen, maar moest toen stoppen. Vandaag of morgen weer verder.
Ja dit is verschrikkelijk. Die dingen gebeuren veel vaker in in de game.

Dan denk je toch gewoon niet na als developer wat gamers nou fijne gameplay vinden..
Had het kunnen weten door de laatste paar pokémon games van Gamefreak :+ :9

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:55
jellybrah schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 09:39:
[...]

Het ziet er erg stellar blade-ish uit maar lees gebruikers reviews dat het vooral de C versie daarvan is. Misschien later interessant voor een leuk/yarr prijsje. Verbaasd me ook wel dat ze dit uitgeven voor de volle mep.
Het heeft niet de prijs van een moderne AAA-game toch? (tegenwoordig minimaal €70-€80), Beast of Reincarnation staat voor €55 op Steam.

Ik vond zelf de trailers wel interessant maar mijn enthousiasme voor de game is door de gemengde reacties ook wel een beetje weg. Misschien dat ik het nog wel via Game Pass een keer probeer.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Na 4 uur heb ik de hand doek in de ring gegooid, ik kom er niet in.
spoiler:
Ik irriteer me te veel aan de overworld muziek, ik snap dan ook niet waarom je muziek met zang pakt en die laat lopen als je aan het verkennen bent. Het liedje klinkt in het begin leuk, maar initieert daarna ook vrij snel. Gelukkig in de grotten wel wat andere muziek, maar dan nog.

Verder vind ik de manier hoe de game opgebouwd is, de manier hoe de gesprekken zijn en noem het maar op voor mij toch wel de reden dat ik afgehaakt ben. De gameplay leek in het begin leuk, maar ook ging me helaas snel vervelen.
Misschien dat ik hem ooit een 2de kans geef, als er wat meer updates zijn en hopelijk wat dingen verbeterd zijn, maar voor nu ga ik toch echt wat anders spelen. En deels vind ik het jammer, want de game sprak me met de trailers juist zo aan.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Linksquest schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:52:
Na 4 uur heb ik de hand doek in de ring gegooid, ik kom er niet in.
spoiler:
Ik irriteer me te veel aan de overworld muziek, ik snap dan ook niet waarom je muziek met zang pakt en die laat lopen als je aan het verkennen bent. Het liedje klinkt in het begin leuk, maar initieert daarna ook vrij snel. Gelukkig in de grotten wel wat andere muziek, maar dan nog.

Verder vind ik de manier hoe de game opgebouwd is, de manier hoe de gesprekken zijn en noem het maar op voor mij toch wel de reden dat ik afgehaakt ben. De gameplay leek in het begin leuk, maar ook ging me helaas snel vervelen.
Misschien dat ik hem ooit een 2de kans geef, als er wat meer updates zijn en hopelijk wat dingen verbeterd zijn, maar voor nu ga ik toch echt wat anders spelen. En deels vind ik het jammer, want de game sprak me met de trailers juist zo aan.
Ja het is echt jammer. Want sommige dingen zijn wel heel tof zoals hoe sommige vijanden en bosses designed zijn bijvoorbeeld enzo. Er is wel wat talent gebruikt maar hoe het allemaal samen komt is echt ondermaats helaas.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Het is ook echt jammer, ik hoop dan ook dat Gamefreak bepaalde dingen nog gaat fixen, zodat hij uiteindelijk een stuk beter gaat worden, want het idee is zeker goed. Daarom dat ik ook zeg van dat ik hem misschien ooit nog een 2de kans geef als ze dingen gefixt hebben.

Goed voorbeeld is Cyberpunk 2077, die was in het begin ook onspeelbaar en daar ben ik door bugs ook 2x mee gestopt. Pas toen hij echt goed speelbaar was heb ik hem nog een keer een kans gegeven, en uiteindelijk vond ik het een leuke game.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:01

KneoK

Not in a million lightyears

Van de week even een half uurtje geprobeerd, leek me wel leuk, ik heb toch PC Game Pass. Nu start ik net opnieuw omdat ik toch wel meer wil spelen, maar ik loop tegen een keiharde bug aan. Zodra ik aan het begin uit de mech stap en de eerste vijand sloop, loop ik tegen een onzichtbare muur aan, waar ik van de week gewoon kon doorrennen. De game lijkt te wachten op een trigger die niet komt, nieuwe mobs spawnen gewoon niet. Game opnieuw gestart, drie nieuwe games gestart, telkens die muur.

Einde oefening nog voor de game begint. Blijkbaar ben ik de enige, kan er niets over vinden. Die 20 minuten die ik van de week speelde, leek een beetje op een Temu Stellar Blade intro. Vechten leek redelijk soepel te gaan, had graag nog wel een stukje gespeeld.

Nog even een playthrough gekeken van de proloog, het tweede monster spawnt gewoon niet. Heb zelfs AI gevraagd, frame caps ingesteld, graphics settings gewijzigd, inmiddels 5 new games verder (hartstikke fijn met een unskippable intro) en de game crasht na windowed te hebben geprobeerd. Wat een bak ellende zeg.

Edit, er dropt zojuist een patch en ik kan nu weer door met de tutorial, tweede monster spawnt weer. Geen zin om de patch notes op te zoeken of dit een specifiek issue was, maar het is opgelost. Ik ga eens wat tijd in de game spenderen.

[ Voor 27% gewijzigd door KneoK op 09-08-2026 23:33 ]

Pagina: 1