Iphone 12 traag en opslagruimte steeds vol

Pagina: 1
Acties:

• Bellemie
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 09:49
Hoi
Ik heb een iphone 12 maar sedert paar weken blijft hij maar zeggen opslagruimte vol..
Ik kan dan ook niks openen van mails.. whatsapp .. en noem maar op.
Ik heb al heel veel fotos en videos, oude berichten.. mails en dergelijke verwijderd, dan werkt hij weer voor paar minuten en plots is het weer hetzelfde.
Ik probeer fotos op usb te zetten maar zelfs dat werkt niet goed.
Hij is ook soms traag.
Een back up maken lukt ook niet meer.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:03

Boss

+1 Overgewaardeerd

Kan je zien wat er vol is, via Instellingen -> Algemeen -> Opslag?

Misschien Netflix of Spotify die playlistss aan het downloaden is?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:38
gooi al je apps die je niet nodig hebt van je mobiel.
Als je fotos en videos verwijderd, verwijder ze dan ook van de cloud, anders download hij ze vrolijk 10 seconde later weer terug naar je mobiel.

En anders wordt het toch tijd voor een nieuwe mobiel...

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:32
Foto's en video's worden nog 30 dagen bewaard, tenzij je nog ergens apart aangeeft dat ze al weg mogen. Onder opslag staan sowieso onder het kopje aanbevelingen nog tips. En als je via daar foto's en video's wist, krijg je ook de optie om ze direct te wissen en niet pas na 30 dagen.

iRacing Profiel

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23:14
Je kan de photo app zo africhten dat hij de full resolution foto’s in de cloud zet, en low res op je device.
Kan ook flink sparen als je dat nog niet gedaan hebt.

• Bellemie
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 09:49
Ik heb al veel apps verwijderd. Fotos ook en ook in de cloud. Ik zal nog es alles overlopen
op hoop dat het dan beter is, al vrees ik ervoor

• Bobbo90
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:52
Batterij conditie is goed?

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Instellingen > Apps > Foto's > Optimaliseer opslag (dat zal de eerste klap kunnen maken)
Daarna ff zoals hierboven al aangegeven: Instellingen > Algemeen > Opslag, kijken of er bepaalde apps gek doen.

Bij mij wil bijvoorbeeld De Telegraaf nog wel eens groter dan 10 GB worden.
Whatsapp kan ook nog wel eens erg groot worden van alle rondstuurmeuk en in de instellingen van WA zelf kun je eenvoudig (grote) bestanden per appgroep verwijderen.
Pagina: 1