Ik ben in die toren in de kamer van die vrouw beland heb die 4 manntjes gedood weg vrouw maar nou kan ik niet mer uit die kamer het is in part III chapter 8 geloof ik help help help
Eem ik heb Max uitgespeeld, maar ik weet zo nog niet precies waar je ben. Moet je daar niet ergens de telefoon oppakken?
Graag even wat meer uitleg over waar je bent.
Graag even wat meer uitleg over waar je bent.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
er is zon toren
heel hoog roltrappen liften etc
op een gegeven moment helemaal boven in naar mijn weten kom je in een kamer met een vrouw en 4 gasten met geweren achter gepanserd glas dan gaat de ene helft van dat glas open en lopen die gasten naar je toe die zijn nu dood maar die vrouw is weg gerent er staat in die kamer een raar kunstwerk en 2 glazen salon tafeltjes met leren stoelen ewrom heen
alvast bedankt
heel hoog roltrappen liften etc
op een gegeven moment helemaal boven in naar mijn weten kom je in een kamer met een vrouw en 4 gasten met geweren achter gepanserd glas dan gaat de ene helft van dat glas open en lopen die gasten naar je toe die zijn nu dood maar die vrouw is weg gerent er staat in die kamer een raar kunstwerk en 2 glazen salon tafeltjes met leren stoelen ewrom heen
alvast bedankt
Verwijderd
je gaat in die lift, dan is die mevrouw dood. Filmpje....
de lift weer uit, allemaal ventjes op je dak. Je vertelde dat die ventjes allemaal dood zijn. Dan ga je gewoon weer terug in de lift en gebruik je de knopjes om omhoog te gaan. Pas bij het omhoog gaan wel goed op voor de laserbommen. Veel succes!
CoolOwl
P.S. Gaaf spel he?
de lift weer uit, allemaal ventjes op je dak. Je vertelde dat die ventjes allemaal dood zijn. Dan ga je gewoon weer terug in de lift en gebruik je de knopjes om omhoog te gaan. Pas bij het omhoog gaan wel goed op voor de laserbommen. Veel succes!
CoolOwl
P.S. Gaaf spel he?
is dat niet het moment dat die helicopter weer gatenkaas van je gaat proberen te maken? loop es naar het raam, en als je chopper hoort achter vaag standbeeld gaan zitten.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
nee andere vrouw later nog dan die bommen in de lift!!
heel wreed spel kijk uit naar deel 2
heel wreed spel kijk uit naar deel 2
Verwijderd
sorry, helemaal verkeerd gelezen. Dit, wat jij bedoelt is vlak voor het einde. Er zit een knop aan de (als je erachter staat) linker kant van het de bureaustoel. Haal je deze over, dan gaat de muur open, en loop de trap op.
Succes
coolowl
Succes
coolowl
Verwijderd
Jongen weet ik veelOp woensdag 19 september 2001 22:55 schreef Dapie007 het volgende:
kast staat er een kast in die kamer??
dat zou heeel goed kunnen waarom komt die stomme helicopter dan niet bij mij oja door die ramen kan je niet heen kijken trouwensOp woensdag 19 september 2001 22:55 schreef P5ycho het volgende:
is dat niet het moment dat die helicopter weer gatenkaas van je gaat proberen te maken? loop es naar het raam, en als je chopper hoort achter vaag standbeeld gaan zitten.
Verwijderd
Meen me te herinneren dat je daar wel door heen kon kijken .. zeker een viper2Op woensdag 19 september 2001 22:57 schreef Dapie007 het volgende:
dat zou heeel goed kunnen waarom komt die stomme helicopter dan niet bij mij oja door die ramen kan je niet heen kijken trouwens
Verwijderd
moest je niet eerst op lift knop drukken .. en dan een bedreiging in ontvangst nemen .. voordat die helicopter kwam?
www.maxpaynecenter.com
www.maxpaynecenter.com
Verwijderd
weet je wat, zal het ff voor je opzoeken, vertel es over part 3 lvl 8, wat heb je al gehad?
ennu, is er geen walkthrough btw?
ennu, is er geen walkthrough btw?
Pagina: 1