Advies / aanbevelingen draadloze oordoppen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• daellat
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-01 16:37
Ha,

Ik ben op zoek naar wat ervaringen / tips / aanbevelingen voor draadloze oordoppen.

Ik zoek een?
TWS IEM (Draadloze oordopjes)

Wat is je budget?
200 a 300 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nu de Sony WF-1000XM3 uit 2019. Die beginnen wel echt hun leeftijd te tonen ook met nieuwe batterijen. Ook heb ik nu een nieuwe telefoon met het volgende rijtje aan codecs etc: BT6, SBC, AAC, LDAC, aptX, aptX HD, LHDC 5.0 Waar sommige nieuwe earbuds gebruik van kunnen maken.

Ik zoek wel iets waar echt mooi geluid uit komt met een beetje bas (niet overdreven, wel goed aanwezig) voor voornamelijk drum and bass en soortgelijke genres. Ik houd indien mogelijk ook wel van een open high end en wat dynamiek. Dit mag ook wel wat kosten. kwaliteit van ANC en batterijduur vind ik een gezamenlijke tweede plaats qua belang, ik hoef ze niet de hele werkdag in maar wel gemerkt dat batterijduur af neemt mettertijd. Belkwaliteit maakt me niks uit, hier ga ik ze niet voor gebruiken. Goede windruis onderdrukking is een nice to have.

Wat heb je zelf al gevonden?
Voornalijk het volgende rijtje:
B&W Pi8 - twijfel wegens prijs, pasvorm, batterijduur
JBL Pro Tour 3 - Geluidskwaliteit kan denk ik niet tippen aan andere opties, al lijkt het me verder een erg fijne set qua pasvorm, batterijduur en ANC.
Sennheiser TW momentum 4 - lees toch wel dat met enige regelmaat het linker oordopje stuk gaat en vervangen moet worden. Dit lijkt me op lange termijn als je garantie verlopen is niet erg prettig.
WF-1000XM5 - lees dat veel mensen deze doppen niet fijn vinden zitten en mijn rechter oorgang is wat kleiner dan gemiddeld.

Welke vragen heb je hier nog over?
Als mensen twijfels kunnen wegnemen of beamen over een van deze sets of er eentje weten die ik gemist heb die wel net in mijn wensen past zou dat heel fijn zijn!