Toon posts:

standaard eisen webdesign

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vormgeving; ik kan mij voorstellen dat er een aantal eisen gebonden zijn aan het uiterlijk van een website. Maar welke eisen?

Ik bedoel naast wat de klant wil hebben diegene die bijv op een school voor wedesign vast wel een aantal zaken geleerd
om een site tot een mooi product te brengen

Verwijderd

Inderdaad, en meestal zijn dat de eisen van de klant, en moet de designer maken wat hij denkt dat de klant in z'n hoofd heeft.
Een vrij ontwerp is altijd leuker imho.
En er is niet zoiets als standaard, je moet gewoon proberen niet teveel rommel te maken, vaak is een combinatie van enkele doorlopende lijnen en geometrische vormen genoeg.

En vooral lichte kleuren in combinatie met zwarte lijnen zien er strak uit, maar dat laatste is míjn mening ;)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Niet maken wat de klant wil, maken wat de doelgroep van de klant wil. En dan de klant proberen te overtuigen.

Regeltjes als "doe dit en je website is mooi/goed" zijn er niet.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Inderdaad.. als daar regels voor zouden zijn dan zouden er geen vormgevers bestaan. Goed luisteren naar een klant en in samenspraak met de klant tot een goed resulaat komen wat zoals gezegd de doelgroep aanspreekt. Weet dat jij degene bent die weet wat vormgeving is en de klant je daarvoor betaald en ookal roept de klant 100x dat ie marquee's wi gebruiken dan overtuig je um 100x dat ie dat niet moet doen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn