Chrome Tab scroll - hoe terug te krijgen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Topicstarter
Mijn vraag
Chrome heeft vanochtend een update gehad, en ik zit met mijn handen in het haar.
De flags voor tab scrollen zijn weggehaald.

Ik heb altijd veel tabs openstaan in mijn browser, en ik kan nu niet meer scrollen naar de andere tabs.
Al mijn tabs hebben al alleen een icoontje, dus zijn zo smal als ze kunnen zijn, maar na een 100 tal tabs past het niet meer op mijn scherm, vroeger kon ik dan scrollen om bij de volgende tabs te komen. Dit werkt sinds vanochtend niet meer.

Hoe los ik dit op?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Chrome Version 144.0.7559.97

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
YouTube: Chrome 'Tab Scrolling' Will Soon Be NO MORE!
Hier praat iemand er al over dat de flags weg zouden gaan, maar is er nu een addon ofzo om dit weer werkbaar te maken?

Of alternatief:
Welke browsers werken wel nog goed met veel tabs.
Het liefst ook dubbele inlogs mogelijk. Dus dat je bv meerdere google accounts kunt inloggen tegelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door JBplap op 22-01-2026 10:34 ]

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:27

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als alternatief kan je Firefox gebruiken en container tabs toevoegen, zodat je per account eigen containers gebruikt. Daarmee scheid je iig stricter de accounts, als het standaard door de Google sites niet fatsoenlijk gebeurt.

Ik gebruik dat op werk om zo m'n standaard MS account van werk en m'n admin te scheiden. En met een venster die >300 tabs tabs heeft en een andere met >200 kan ik prima door de waslijst scrollen. Die miezerige 100 is in dat opzicht kinderspel. :+

Commandline FTW | Tweakt met mate