Chloe Price komt terug in nieuwe Life is Strange: Reunion

Pagina: 1
Acties:

• Mic2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-01 10:08
Artikel: nieuws: Chloe Price komt terug in nieuwe Life is Strange: Reunion
Auteur: @TijsZonderH

Chloe was niet het hoofdpersonage in het eerdere deel. Dat was alleen Max. Chloe was wel belangrijk in de verhaallijn.

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ik durf te argumenteren dat Chloe in ieder geval zo belangrijk voor het verhaal was als Max, dat maakt imo wel degelijk een van de hoofdpersonages.

In het verleden geschreven handtekeningen bieden geen garantie voor de toekomst.

• Mic2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-01 10:08
Punt is dat je zover ik mij kan herinneren alleen als Max speelt in de game de eerste game die uitkwam.

Blijk dat in de prequel die ik niet gespeeld heb, zij wel het hoofdpersonage is.
Zij was het hoofdpersonage uit het eerste deel van de game.
Dan zou ik deze zin wijzigen naar één van de hoofdpersonages, ipv het hoofdpersonage.

Zeker omdat in een later deel het toch echt ook om Max haar leven gaat, zij was ook al een hoofdpersonage in het eerdere deel.

Ja het is discutabele...

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ja 'een van de hoofdpersonages' vind ik dan wel beter, maar ik denk dat het vooral semantisch is of een hoofdpersonage speelbaar moet zijn en wanneer je dat precies bent. Ik heb het aangepast!

In het verleden geschreven handtekeningen bieden geen garantie voor de toekomst.