Polytech kunstof goten

Pagina: 1
Acties:

• Ghoogen
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 11:07
Ik heb nu zinken goten die in een houten bak ligen. Ook de overstek is van hout.
Nu wil ik alles vervangen voor kunststof.
Heeft iemand hier ervaring mee.

Ik bedoel zoiets als polytech verkoopt.
https://www.polytech.nl/n...-dakgoot/dakgoot-proline/

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:53
Ik ben mij aan het oriënteren voor nieuwe dakgoten. Heb een proefstuk van o.a. Polytech opgevraagd. Mijn eerste indruk is licht en typisch kunststof, maar in hoeverre zie je dat vanaf grondpeil. Dus hier binnenkort maar eens een complete offerte van zien te krijgen.
Heb ook een offerte van PolyPlus, dat is polyester en naar mijn idee kwalitatief beter. Maar ook van een andere prijsorde (€ 20k voor 24 meter bakgoot met platond en 18 meter windveren).

• Ghoogen
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 11:07
Bedankt voor je reactie. 20K is wel erg veel geld. Ik heb wat minder nodig. Dan zou ik nog minstens 15K kwijt zijn. Daar begin ik niet aan.
Goed idee om een proefstuk aan te vragen.
Maar als het licht en niet stevig aanvoelt zie ik dat ook niet zitten.
Je moet er toch wel een ladder tegen kunnen zetten.

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:53
Denk dat je tegen de goten van Polytech wel een ladder kunt zetten, zeker als je een kraal of hoeklijn als afwerking neemt.
Ze zijn bij mij nog niet afgevallen vanwege kwaliteit of uitstraling. Is meer dat ze enkel wit (RAL 9010 of 9016) aanbieden, terwijl ik liever antraciet (RAL 7016) heb. Ik heb in ieder geval een uitvraag bij ze staan voor een offerte in plaats van de prijsindicatie die je via hun website kunt opvragen. Daarna neem ik een beslissing of antraciet mij het extra geld waard is.