• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-03 17:54
is deze VETTE foon nog ergens te koop met abbo ofzo???

of kan ik hem alleen bij 2de hans krijgen??

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Alvabrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2025

Alvabrain

...clio williams...

probeer het ff in zo telefoonwinkel tevragen
zelf dacht ik dat die nog tekoop was
maar dat weet ik ook niet zeker.

greetz

1 dag niet gelachen = 1 dag niet geleefd

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 22:30 schreef RaMMSTeiN het volgende:
is deze VETTE foon nog ergens te koop met abbo ofzo???

of kan ik hem alleen bij 2de hans krijgen??
Vast nog wel, hier heb ik hem nog wel zien liggen in de winkel. Maar hier (gelderland) is een beetje ver weg voor jou.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
bij www.gsm-shop.nl bieden ze em nog aan

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Da's wel een ijskast IMO :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
je wil hem niet hebben. Is gewoon de allerbellabberste GSM die ik ooit heb gehad. Heb hem ook maar 3 maanden gehad want toen heb ik hem op godgruwelijke grote snelheid de grond in gegooid. BAMN. meteen helemaal kapot.

Okay ik had er wel spijt van, maar ben toch zeer tevreden over mijn 8850 die mijn 7110 verving.

Ik ken meerdere mensen die nog de 7110 hebben en die hebben allemaal klachten. Vallen allemaal spontaan uit. Mijn broertje had er 1 die had ie 3 maanden en 's ochtends ging z'n wekkertje aan. Hij snoozde en om nooit meer wakker te worden (die 7110 dan, mijn broertje versliep zich alleen maar :) )

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21
Op donderdag 20 september 2001 11:56 schreef havana het volgende:
Da's wel een ijskast IMO :)
Hij is even groot als bv. de 6210. past ook in dezelfde carkit. Hij oogt alleen groter, maar dat is optisch gezichtsbedrog. :)

No production networks were harmed during this posting

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
Op donderdag 20 september 2001 12:08 schreef intert0y het volgende:
je wil hem niet hebben. Is gewoon de allerbellabberste GSM die ik ooit heb gehad. Heb hem ook maar 3 maanden gehad want toen heb ik hem op godgruwelijke grote snelheid de grond in gegooid. BAMN. meteen helemaal kapot.

Okay ik had er wel spijt van, maar ben toch zeer tevreden over mijn 8850 die mijn 7110 verving.

Ik ken meerdere mensen die nog de 7110 hebben en die hebben allemaal klachten. Vallen allemaal spontaan uit. Mijn broertje had er 1 die had ie 3 maanden en 's ochtends ging z'n wekkertje aan. Hij snoozde en om nooit meer wakker te worden (die 7110 dan, mijn broertje versliep zich alleen maar :) )
sorry ben het niet met je eens, de 7110 is het beste toestel wat in tijden heb gehad, hij bevalt me echt perfect!!
Pagina: 1