Nieuwe layout: missend "product beschikbaar sinds"

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:26
Ik zag vandaag de nieuwe layout van de pricewatch. Ik weet niet precies wat er mis was met de oude layout. Deze was imho ook duidelijker dan de nieuwe, maar ik mis nu bij het specificatie-overzicht de datum dat het device voor het eerst beschikbaar was.

Die datum gebruik ik zeer vaak als eerste check om te kijken of ik met een recent apparaat te maken heb of met een apparaat uit (zeg) 2018.

De datum is wel te vinden, maar je moet nu eerst doorklikken naar 'alle specificaties'. Kan deze datum aub weer teurg naar bovenaan het specificaties-scherm? Informatie vergt nu extra clicks (precies de reden waarom ik de oude layout beter vond overigens, maargoed).

UNOX: The worst operating system

• Fernanzano
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:36
De pagina is op deze manier minder overzichtelijk dan voorheen.
De opmaak ziet er eerlijk gezegd ook niet uit.
De schuifbalk die niet werkt bovenin bij de tekst: Prijzen, Specificaties, Redactionele review,
Gebruikersreviews, Vraag & Aanbod. (Dit werkt niet omdat deze onnodig is) scherm is breed genoeg. Ook extra clicks voor specs is niet fijn. Hiervoor gebruik ik pricewatch het meest.
Het heeft voor mij in ieder geval geen toegevoegde waarde om alles wat er nu onder komt te staan zoals reviews en vraag en aanbod te zien als je de specificatie link hebt aangeklikt. Als je dat wel wil zien zijn de links er bovenaan om het te bekijken.

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:26
Kwam er net achter dat er ook een ander topic is voor feedback:
Korvaag in "Feedback topic slide-ins op productpagina"

Daar ff verder denk ik...

UNOX: The worst operating system

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:07

Glaanie

Medewerker Product Content