Philips 109p20 met usb hub?

Pagina: 1
Acties:

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Topicstarter
Ik ben dus van plan een nieuwe pc te kopen met de phlips 109p20 monitor erbij. Nu zie ik op de philips site dat er optioneel een usb hub voor te krijgen is.
Maar wat ik nergens kan vinden is waar ik nou zo'n hub kan kopen. Of heb ik dan een aparte versie van de p20 nodig?

Iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Ik heb geen idee...

Wat ik wel weet is dat de philips109p20 leverproblemen heeft. Ik wou 'm namelijk ook bestellen en bij elke winkel hetzelfde verhaal. Heb uiteindelijk de iiyama vmp453 gekocht.

Maar die wat duurdere monitoren hebben de winkels toch meestal niet op voorraad, dus als je erbij zegt dat je zo'n hub wilt hebben zal die bij philips wel bijbesteld worden.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Leveringsproblemen??? damn, hoop t niet :)

* DJSmiley heeft ook een 109p20 19"

alleen die is verrot, rma aangevraagd, hebbe ze vandaag nieuwe gebracht... ook verrot :( :(

* DJSmiley zit nu dus voor de 5e dag achter laptop :(

(heb wel andere monitor, van server, maar da's zo'n 486-afragding (lees: 640max) en ik verdom t om die aan te sluiten, dan nog liever laptop + bijbeh. brakke keyboard (da's tenminste 1024x768)

• Sciatic
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sciatic

Hear me roar!

Die hub heb ik nog nooit gezien, wel zo'n multimediavoet.

Gewoon in de winkel vragen of ze die kunnen bestellen...

http://texturizer.net/firebird/

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 22:37 schreef DJSmiley het volgende:

alleen die is verrot, rma aangevraagd, hebbe ze vandaag nieuwe gebracht... ook verrot :( :(

(heb wel andere monitor, van server, maar da's zo'n 486-afragding (lees: 640max) en ik verdom t om die aan te sluiten, dan nog liever laptop + bijbeh. brakke keyboard (da's tenminste 1024x768)
Ik begrijp wat je bedoelt heb zelf thuis een 107s en die is ook kaduuk gegaan en dan terugschakelen naar een highscreen monitor 15 inch van 6 jaar oud ofzo is niet echt een pretje.
Nu heb ik een vervangende 107b die flikkert af en toe een beetje maar das maar een tijdelijke.

Maar leveringsproblemen? ik was straks op de beurs en daar stonden er anders genoeg hoor.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55

Toevoeging.... 't word nu echt feest...

Vandaag Philips geweest, verrotte (vervangende) monitor opgehaald, nieuwe achtergelaten..

* DJSmiley doos lostrekken.. en GRMBL $*$*$*$**#$%##$$@2, wat zit er in??

Een 109S20

Met een allejezus kromme buis.. * DJSmiley had flat, en wil dus weer flat.. (=P model)

* DJSmiley zit dus komend weekend nog steeds zonder eigen monitor.. gelukkig doet deze t wel, dus dan maar met bolle buis werken :'(

Dinsdag komme ze weer omwisselen (die gaste maken lekkere hoop kosten zo... 3e keer dat ze komen..) naja, fuck them, ikke wil gewoon WERKENDE goeie monitor

Verwijderd

Philips heeft vaker rond dit tijdstip problemen met leveringen. TV's zijn helemaal niet aan te slepen. Op dit moment wordt er vooral gebruik gemaakt van gerepareerde RMA's. En ja die zijn soms niet helemaal gemaakt en zit je met opnieuw een kapot klote ding thuis. Had je nog beter de vorrige kunnen gebruiken. Veel sterkte met wachten op een goeie.
Pagina: 1