Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Vraag
Beste antwoord (via Tijgert op 20-01-2026 13:54)
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Alle reacties
https://www.printables.co...cy-noctua-140mm-fan-grill
Oh sweet, ik ken helaas niemand denk ik met een 3D printer, zouden er 3D print winkels zijn vraag ik me dan af, ga ik even naar kijken!Schumaster schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 11:36:
Niemand met een 3d-printer in de buurt?
https://www.printables.co...cy-noctua-140mm-fan-grill
Goed idee.
Of is er iemand rondom Amstelveen die me er stante pede 4 kan uitprinten tegen betaling?
5 euro per stuk ofzo, is dat redelijk?
[ Voor 14% gewijzigd door Tijgert op 20-01-2026 11:49 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Klopt, die zag ik ook, maar daar kan je niet ophalen en same day delivery hebben ze niet.OnTracK schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 12:00:
dichtsbijzijnde wat ik kan vinden is Rotterdam: https://www.highflow.nl/a...40mm-fan-grill-black.html
Amazon is wel duurder dan Highflow met verzenden, tenzij ik meer zooi bestel.
Ophalen kan blijkbaar wel, dan maar 100Km rijden (tenzij er iemand in de buurt 3D kan printen.)
[ Voor 11% gewijzigd door Tijgert op 20-01-2026 12:03 ]
Heb je met het gezin besproken wie welke tijd van de tafel gebruik mag maken?
ook vraag ik me af wat 2 grils met die zelfde keuken tafel te maken heeft.
en dan gril, zou kippengaas op maat werken?
of een rvs plaat met gaatjes?
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Allen valide vragen waar ik eens voor ga zitten.jack zomer schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 12:06:
hoe werkt een tijdsblok op een keukentafel?
Heb je met het gezin besproken die welke tijd van de tafel gebruik mag maken?
ook vraag ik me af wat 2 grils met die zelfde keuken tafel te maken heeft.
en dan gril, zou kippengaas op maat werken?
of een rvs plaat met gaatjes?
Mijn SFF build ligt met alle onderdelen en schroefjes op de tafel waar men vanavond weer aan wilt gaan zitten. Alles weer opruimen en wegleggen en een andere keer weer tevoorschijn halen heeft niet mijn voorkeur, maar is natuurlijk niet onmogelijk.
De twee grills zijn nodig omdat de SFF case wel heel krap wordt met mijn gekozen AIO. Die was al een centimeter te dik wat ik moet gaan McGyveren, maar dan nog wil ik de fans gegarandeerd vrij hebben en dus een grill er voor.
Dat ik er nu 4 wil is omdat de radiator blijkbaar extern OP de case moet komen omdat het anders niet past (de riser kabel heeft hooguit 1mm ruimte voor een bocht) en die wil ik niet onbeschermd exposed hebben, daar moet wat op want als je al naar die fins kijkt zijn ze al krom.
FYI: TR100 case met een Arctic Liquid Freezer III Pro, dat past niet, normaliter...
Dat mijn Astral 5090 er ook niet in zou passen is ondervangen door een kekke YT video (zoek TR100 Astral).
Of knutselen, twee op voorraad bij de gamma.
[ Voor 74% gewijzigd door Bad Brains op 20-01-2026 13:18 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
3dprintitall.com lijkt me al een goed begin
Ik heb dat vroeger gedaan met speakers in mijn helm, dat werkte inderdaad erg goed.hcQd schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 13:04:
Je kunt ook wat koperdraad halen bij de bouwmarkt en zelf een fanguard in elkaar solderen.
Helaas is dat nu net iets te arbeidsintensief, ik zoek dus wat makkelijker is en minder tijd kost, ook al kost het meer geld. Gevolg van ouder worden; minder tijd hebben en meer geld.
Edit: voor de binnenkant zou dat overigens goed kunnen werken met minimale spijlen dus niet al te veel werk zijn en zelfs leuk zijn om te maken, echter voor de buitenkant is het redelijk onooglijk en zwart spuiten duurt dan weer te lang met drogen en zo.
Stevab dacht ik ook aan, maar die hadden dat niet.Bad Brains schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 13:08:
Heeft Stevab niets? Gewoon even bellen.
Of knutselen, twee op voorraad bij de gamma.
Zelf knutselen was ook een optie, maar iets zelf solderen was te veel werk (maar een goede optie) en dat soort van rooster van Gamma heeft te kleine gaatjes, te restrictief.
Kleine gaatjes kippegaas was dan weer te slap terwijl het grotere gaten kippegaas weer onhandige gatenplaatsing had voor fanmontage.
Dit is een heel goed idee, dit ga ik zeker onthouden, vooral 3dlabs.nl is makkelijk met alles online invoeren en meteen de prijs er bij. Echter met bijna 9 euro per stuk x4 is dat niet goedkoop als er goedkopere opties zijn die allen net zo lang duren om hier te krijgen. Amazon en Highflow kunnen het next day doen en 3dlabs.nl kost 2 dagen. Voor same day zou ik het (bijna) doen, want ik heb het nu besteld bij Highflow en haal het straks gewoon op, dat blijkt te kunnen. (al is Amstelveen-Rotterdam en terug niet optimaal gezien mijn accu 26% was en ik gisteren niet kon laden, die hangt er nu dus aan).Postman schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 13:18:
@Tijgert ff Googlen op "3d print service Amstelveen" levert al meerdere resultaten op.
3dprintitall.com lijkt me al een goed begin
Bijkomend voordeel is dat ik er tijdig achter kwam dat ik andere UNC 6-32 schroeven nodig had... die had Highflow ook gelukkig en alles op voorraad.
[ Voor 5% gewijzigd door Tijgert op 20-01-2026 14:11 ]