vaste internet verbindingOp woensdag 19 september 2001 23:10 schreef Mo-Bees het volgende:
ligt eraan wat je wil,
hebbie bv een vaste verbinding, of moet je inbellen?
wil dus gewoon dat ie buffer-in steeds automatisch bijvult
Dit in je dnetc.ini:
code:
1
2
| [buffers] frequent-threshold-checks=2 |
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Bijvullen als ie leeg is, of als ie gewoon bij een aantal komt, of gewoon als er 1 wu klaar is meteen weer bijvullen?
Juist
Verwijderd
ga anders naar configure optie 2 >> optie 10 dan zie je dit
0) no additional buffer-level checking. (default)
1) ensure that there is always work available.
2) ensure that all completed work is kept flushed.
3) both 1) and 2). (implied if 'Dialup detection options' are enabled)
4) update on per-project buffer exhaustion.
daar kan je kiezen wat je wilt
0) no additional buffer-level checking. (default)
1) ensure that there is always work available.
2) ensure that all completed work is kept flushed.
3) both 1) and 2). (implied if 'Dialup detection options' are enabled)
4) update on per-project buffer exhaustion.
daar kan je kiezen wat je wilt
meteen weer bijvullen dus niet w888 tot voorraad op isOp woensdag 19 september 2001 23:27 schreef Jeldert het volgende:
Bijvullen als ie leeg is, of als ie gewoon bij een aantal komt, of gewoon als er 1 wu klaar is meteen weer bijvullen?
Volgens mij hoef je dan alleen maar de optie Disable buffer "update from/to a keyserver" op no te zetten. Verder ervoor zorgen dat "Automatically select a distributed.net keyserver" op yes staat. Met "fetch work/time threshold" kun je dan instellen hoevaak ie moet flushen/fetchen.
De optie die in de andere reply's wordt genoemd is toch voornamelijk bedoeld voor als je meerdere PC's met 1 buffer laat werken
Zal vast ook goed werken (zelf nooit geprobeerd), maar de eerste optie die ik noemde moet iig op no staan, anders werkt het zeker niet.
De optie die in de andere reply's wordt genoemd is toch voornamelijk bedoeld voor als je meerdere PC's met 1 buffer laat werken
[removed]
Dit is absoluut niet nodig, want ook als je hier no zegt, en je eigen (subteam)keyserver invult werkt het.Op donderdag 20 september 2001 06:43 schreef redwing het volgende:
Verder ervoor zorgen dat "Automatically select a distributed.net keyserver" op yes staat.
Nee, dit zegt alleen hoe groot je buffer moet zijn, niet hoe vaak die hem update.Met "fetch work/time threshold" kun je dan instellen hoevaak ie moet flushen/fetchen.
Nee, ik heb gewoon 1 buffer per pc.De optie die in de andere reply's wordt genoemd is toch voornamelijk bedoeld voor als je meerdere PC's met 1 buffer laat werken
Je moet dus in het menuutje wat Mo-Bees liet zien optie 2 kiezen, dan wordt iedere workunit geflusht alstie klaar is, en wordt er ook gefetcht (indien nodig). Als de client geen internetverbinding kan vinden, dan zal hij ze gaan sparen, en blijven proberen te flushen tot je weer een verbinding hebt. Dit werkt dus ook prima als je geen permanente internetverbinding hebt.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Klopt, ik ging er hier van uit dat ie rechtstreeks de keyserver van d.net gebruiktOp donderdag 20 september 2001 12:52 schreef NightBird het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet nodig, want ook als je hier no zegt, en je eigen (subteam)keyserver invult werkt het.
Hiermee kun je er ook voor zorgen dat ie regelmatig flusht, aangezien als de buffers leeg/vol zijn ie automatisch nieuwe blokjes haalt en gekraakte terugstuurd. Maar inderdaad kun je hier beter die andere optie voor gebruiken aangezien je dan altijd een voorraadje hebt, ook als ie een keertje geen verbinding kan maken. (ik had zelf eigenlijk nooit zo naar die optie gekekenNee, dit zegt alleen hoe groot je buffer moet zijn, niet hoe vaak die hem update.
[removed]
Continue doorflushen per blokje heeft natuurlijk alleen zin als je een rappe internetverbinding hebt of een proxy op je lan hebt staan.
Ik heb bijvoorbeeld casema (oude demos systeem) daar doetie toch echt effies iets langer over fetchen en flushen en in die tijd is je
dus niet aan het kraken.
Als oplossing heb ik ervoor gekozen om mijn sloomste pecee (die toevallig ook mijn router is) een proxy te laten draaien.
Zo'n oude 486 graast toch ongeloofelijk weinig blokjes, maar hij zorgt er wel mooi voor dat al mijn andere doosjes net een stukje harder kunnen werken omdat fetchen en flushen in fracties van seconden gedaan is op het lan.
Moraal vanhet verhaal ... alleen elk blokje flushen als je het in 1 seconde , anders is het zonde van de processortijd en kun je beter iets sparen zodat hij meer tegelijk gaatflushen.
Ik heb bijvoorbeeld casema (oude demos systeem) daar doetie toch echt effies iets langer over fetchen en flushen en in die tijd is je
Als oplossing heb ik ervoor gekozen om mijn sloomste pecee (die toevallig ook mijn router is) een proxy te laten draaien.
Zo'n oude 486 graast toch ongeloofelijk weinig blokjes, maar hij zorgt er wel mooi voor dat al mijn andere doosjes net een stukje harder kunnen werken omdat fetchen en flushen in fracties van seconden gedaan is op het lan.
Moraal vanhet verhaal ... alleen elk blokje flushen als je het in 1 seconde , anders is het zonde van de processortijd en kun je beter iets sparen zodat hij meer tegelijk gaatflushen.
Pagina: 1