Ik weet dat het via internet kan, maar kan ik ook gewoon offline skirmish spelen en dan alsnog beginnen met een Allied EN een Russian MCV?
Patch of Mod ofzow?
Patch of Mod ofzow?
Verwijderd
We've got that ring of confidence
Hij is al gold gegaan dus kan ieder moment uit komenOp woensdag 19 september 2001 22:41 schreef Vimana het volgende:
((ff off-topic) wanneer komt die Yuri's revenge nou uit? Lijkt me zo'n wreede expension)
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
hmmmmmmmm... vergeten te zeggen : je moet op die fansites kijken en die links staan op www.westwood.com sorry ...Op woensdag 19 september 2001 22:41 schreef Vimana het volgende:
Hmmm... op Westwood.com kan ik d'r nix van vinden, en dat met die kistjes... 't is makkelijker dan om een MCV met engineers over te nemen.
Weet iemand misschien een goede (mod) site voor Red Alert 2?
((ff off-topic) wanneer komt die Yuri's revenge nou uit? Lijkt me zo'n wreede expension)
Hij is toch nog niet zo lang uit in Amerika? En hoewel ik 'm toch stiekem ook ga downen (on the dark side of internet) ga ik 'm ook zeker kopen. Zo'n vet spel verdient dat gewoonOp woensdag 19 september 2001 22:46 schreef ShadowBumble het volgende:
[..]
Hij is al gold gegaan dus kan ieder moment uit komen
geruchten zeggen dat ie einde deze week uit komt voor de donkere kant van het internet
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq