Red Alert 2: Allied + Russian MCV?

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:08
Ik weet dat het via internet kan, maar kan ik ook gewoon offline skirmish spelen en dan alsnog beginnen met een Allied EN een Russian MCV?

Patch of Mod ofzow?

Verwijderd

er bestaat wel een mod ervoor dat het mogelijk maakt dat je alle mode`s kan gebruiken in skirmisch van het internet maar het kan niet zonder een mod
je moet maar ff verder zoeken op westwood.com 8-)

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:45

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

als je geluk hebt, dan vind je in het spel een kistje met daarin de MCV van de andere kant zeg maar... hmm ja, maar dan moet je wel geluk hebben :D
/me heeft dat een paar keer gehad :+

We've got that ring of confidence

• Vimana
Hmmm... op Westwood.com kan ik d'r nix van vinden, en dat met die kistjes... 't is makkelijker dan om een MCV met engineers over te nemen.

Weet iemand misschien een goede (mod) site voor Red Alert 2?

((ff off-topic) wanneer komt die Yuri's revenge nou uit? Lijkt me zo'n wreede expension)

• ShadowBumble
  • Laatst online: 17:24

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 19 september 2001 22:41 schreef Vimana het volgende:
((ff off-topic) wanneer komt die Yuri's revenge nou uit? Lijkt me zo'n wreede expension)
Hij is al gold gegaan dus kan ieder moment uit komen :+

geruchten zeggen dat ie einde deze week uit komt voor de donkere kant van het internet

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 22:41 schreef Vimana het volgende:
Hmmm... op Westwood.com kan ik d'r nix van vinden, en dat met die kistjes... 't is makkelijker dan om een MCV met engineers over te nemen.

Weet iemand misschien een goede (mod) site voor Red Alert 2?

hmmmmmmmm... vergeten te zeggen : je moet op die fansites kijken en die links staan op www.westwood.com sorry ...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
1 woord: Winhack.

• Vimana
Op woensdag 19 september 2001 22:46 schreef ShadowBumble het volgende:

[..]

Hij is al gold gegaan dus kan ieder moment uit komen :+

geruchten zeggen dat ie einde deze week uit komt voor de donkere kant van het internet
Hij is toch nog niet zo lang uit in Amerika? En hoewel ik 'm toch stiekem ook ga downen (on the dark side of internet) ga ik 'm ook zeker kopen. Zo'n vet spel verdient dat gewoon :)

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 11:17

Jive

MooMooMastah

Dit kun je doen offline in Skirmish als je de Deezire mod gebruikt.

Je krijgt er dan alleen ook een berg andere settings en units bij ... maar das ook best leuk spelen. ... met alternatief getweakde units.

RA2 RULEZZZZ

* Jive hoopt ook een "sneak preview" van internet te kunnen halen voordatie hier verkrijgbaar is ... maar gaat hem op zeker kopen, net als de andere RTS games van Westwood.

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1