Vraag

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-01 15:52
Mijn vloerverwarming verwarmt wat moeilijk. Ik zie dat de waterdruk wat laag is en in de buisjes is ook wat bruin water te zien.
Is dat iets wat je prima zelf kunt oplossen (bruin water)? Of moet daar iemand voor langskomen. Ik lees dat er wat lucht in de leidingen zit.

Weet niet hoe relevant het is; wij hebben een warmtepomp voor warm water en verwarming.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ontluchten, dus wat water eruit laten lopen. Maar dat water is in elk geval niet bruin.

Heb getracht bij te vullen, maar dat lukt mij nog niet. De bijvulslang lijkt niet te passen op de wasmachinekraan. Wel op de aansluiting van de vloerverwarming.
Dit moet niet moeilijk zijn. Zou je zeggen. 8)7

Alle reacties

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Als de slang niet past, dan zal je wat moeten regelen dat het wel gaat passen hè :D

Je geeft vrij weinig info om je mee te helpen... zou je met nette, duidelijke foto's kunnen beginnen?

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25
Die slang past wel hoor.
Heb je hem wel bij het goede eind?

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Een foto van de vulsituatie is wel handig bij deze vraag.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Stanzi
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 09:56
Vind je dat de vloer niet warm genoeg wordt of vind je dat ruimte met vloerverwarming niet warm genoeg?