Weet iemand al hoe je kan lullen met elkaar ?
Ik hoor mezelf wel door de microfoon ,en ik heb een button
maar verder gebeurt er weinig.
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Verwijderd
[dommevraag] de plug van de mic zit wel in de goede ingang van je soundblaster? :)[/dommevraag]Op woensdag 19 september 2001 23:15 schreef G3R10 het volgende:
Ik krijg m'n complete mic neit werkend..
Onder xp dus..
Wie weet heb ik iets verkeerd ingesteld? ..iig met geluidsrecorder word d'r ook nix opgevangen door m'n pctje..
Wat kan ik verkeerd ingesteld hebben?
Heb een sb live overigens..
Verwijderd
Yep dat 100% zeker..Op woensdag 19 september 2001 23:19 schreef Gio het volgende:
[..]
[dommevraag] de plug van de mic zit wel in de goede ingang van je soundblaster? :)[/dommevraag]
Je kunt iedereen muten die je wil.Op woensdag 19 september 2001 23:31 schreef Matthijsje het volgende:
word chaos met al die mensen die gaan schreeuwen/schelden. Gelukig speel ik geen CS
Verwijderd
Prolly heb je een halfduplex geluidskaart...Op woensdag 19 september 2001 23:55 schreef stefijn het volgende:
Bij mij werkt het niet, ik krijg de volgende meldingen in mijn console:
mmsystem004 opgegeven apparaat wordt al gebruikt, wacht tot beschikbaar en probeer opnieuw.
Unable to initialize waveln. Trying Directsound, Unable tot initialize. You wont be able to speak to ohter players using you microphone.
Anyone
Ik heb precies hetzelfde, heb SB AWE64, die is full duplex, ik kan ook gewoon battlecommen enzoOp woensdag 19 september 2001 23:55 schreef stefijn het volgende:
Bij mij werkt het niet, ik krijg de volgende meldingen in mijn console:
mmsystem004 opgegeven apparaat wordt al gebruikt, wacht tot beschikbaar en probeer opnieuw.
Unable to initialize waveln. Trying Directsound, Unable tot initialize. You wont be able to speak to ohter players using you microphone.
Anyone
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Jij hebt een SB live zie ik? Die ondersteunt toch helemáál geen A3d, laat staan a3d 2.0 dat alleen maar door kaarten van aureal zélf ondersteund werd?Op donderdag 20 september 2001 00:07 schreef The Fox het volgende:
Die melding heb ik ook, ik ken er nog meer met zo'n melding.
[afbeelding]
Ik heb een a3d 2.0 kaart, en full-duplex is geen probleem.
Nou ja, boeie, ik gebruik het toch niet (nog niet maybe)
Ik vind het fucking irritant, zoals ik al eerder zei.
uhhh ik zie bij je staan versie 1.0.0.0 dat klopt al zo en zo nietOp donderdag 20 september 2001 00:07 schreef The Fox het volgende:
Die melding heb ik ook, ik ken er nog meer met zo'n melding.
[afbeelding]
Ik heb een a3d 2.0 kaart, en full-duplex is geen probleem.
Nou ja, boeie, ik gebruik het toch niet (nog niet maybe)
Ik vind het fucking irritant, zoals ik al eerder zei.
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Zelfde kaart, Zelfde probleemOp donderdag 20 september 2001 00:03 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, heb SB AWE64, die is full duplex, ik kan ook gewoon battlecommen enzo
Je hoort jezelf door de microfoon?Op woensdag 19 september 2001 22:21 schreef Stellarc het volgende:
Weet iemand al hoe je kan lullen met elkaar ?
Ja, maar dat is ook zo bij Battlecom, je mic moet in windows gemute zijn. Anders hoor je idd jezelf terug.Op donderdag 20 september 2001 00:42 schreef Paestero het volgende:
[..]
Zelfde kaart, Zelfde probleem
Hoor mezelf WEL als ik MUTE uitzet in windows
Verwijderd
ICQ kan ik ook niet meer draaien onder CS nu met de voicecomm...ICQ gebruikt natuurlijk geluidsbronnen.Op donderdag 20 september 2001 01:48 schreef Paestero het volgende:
Maar hij zegt dus dat hij Microphone niet kan instelle omdat die in gebruik is
Maar daar klopt echt NIKS van, want ik heb geen 1 prog draaien dat hem gebruikt en RW doet tie het wel (BC werkt niet door sygate en Teamsound is zowiezo baggeh)
FF kijken of het aan ICQ ligt (zou wel heeel erg vaag zijn maarja)
Die heb ik er ff uitgehaalt, zit nu een a3d 2.0 kaart in.Op donderdag 20 september 2001 00:30 schreef stefijn het volgende:
[..]
Jij hebt een SB live zie ik? Die ondersteunt toch helemáál geen A3d, laat staan a3d 2.0 dat alleen maar door kaarten van aureal zélf ondersteund werd?
Dan kan het bij jou de oorzaak niet zijn ...
Verwijderd
ik wil er ook een gaan kopen, welke kan ik het beste nemen???Op donderdag 20 september 2001 12:07 schreef The Fox het volgende:
[..]
Die heb ik er ff uitgehaalt, zit nu een a3d 2.0 kaart in.
Zal daar dan wel door komen, a3d in cs is ZO COOL he)
Cs doet het prima verder. Dan maar een error, die a3d 2.0 kaart haal ik er voorlopig niet uit
Je kunt in je configuratie van CS/HL voicecomm uitschakelen, dan krijg je ook die error niet meer en weet je zeker dat het allemaal goed werkt.Op donderdag 20 september 2001 12:07 schreef The Fox het volgende:
[..]
Die heb ik er ff uitgehaalt, zit nu een a3d 2.0 kaart in.
Zal daar dan wel door komen, a3d in cs is ZO COOL he)
Cs doet het prima verder. Dan maar een error, die a3d 2.0 kaart haal ik er voorlopig niet uit
Verwijderd
Ik denk niet dat dat opgelost kan worden, volgens mij komt dat omdat die kaart A3d 2.0 niet hardwarematig kan ondersteunenOp donderdag 20 september 2001 13:19 schreef 0Geasto0 het volgende:
Ik heb dus ook die Terratec x-frie same problem
Dat is een ander probleem.. in dit topic doet voicecomm het helemáál niet (omdat de geluidsbronnen al in gebruik zijn). Ik zou het niet weten wat jouw probleem betreft. Ik weet wel dat er diverse mensen zijn met SB Live die wel het probleem met de geluidsbronnen hebben, maar dat is bij jou niet het geval blijkbaar.Op vrijdag 21 september 2001 10:21 schreef executor het volgende:
hmmm ik heb ook zo'n soort probleem. ik kom crappy over met me microfoon zeggen ze
zie [topic=233686/1/25]
Ik ken nog iemand die de Hercules heeft, maar ik heb nog geen antwoord van m gekregen of bij die kaart A3d WEL samen kan gaan met CS voicechat. Ik zou nog even wachten of informeren bij mensen die zon kaart hebben, want dan kun je misschien die beter aanschaffenOp donderdag 20 september 2001 12:37 schreef lc_SOS__BackStabber het volgende:
las net iets van iemand die een xfire had, maar a3d moest uitschakelen om voice-chat aan de praat te krijgen.
misschien komt daar nog een bug-fix voor (binnen korte tijd hopelijk).
zal dan toch maar die xfire gaan halen
Verwijderd
alleen de radiocommandsOp vrijdag 21 september 2001 10:43 schreef stefijn het volgende:
[..]
Dat is een ander probleem.. in dit topic doet voicecomm het helemáál niet (omdat de geluidsbronnen al in gebruik zijn). Ik zou het niet weten wat jouw probleem betreft. Ik weet wel dat er diverse mensen zijn met SB Live die wel het probleem met de geluidsbronnen hebben, maar dat is bij jou niet het geval blijkbaar.
BTW. kun je nu ook de voicecomm van de enemie horen als je dichtbij staat of alleen de radiocommands?
Suf, niet echt consequent, zal wel technisch lastig moeilijk geweest zijn of zo.Op vrijdag 21 september 2001 14:36 schreef executor het volgende:
[..]
alleen de radiocommands
Wat is dit voor onzin???Op donderdag 20 september 2001 09:06 schreef stefijn het volgende:
[..]
ICQ kan ik ook niet meer draaien onder CS nu met de voicecomm...ICQ gebruikt natuurlijk geluidsbronnen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Als je goede a3d wilt hebben moet je puur een Vortex 2 chipset hebben, en die hebben die kaarten niet voor zover ik weet.Op donderdag 20 september 2001 12:33 schreef stefijn het volgende:
[..]
Terratec DMX Xfire, of die Hercules Fortissimo (oid), die zijn allebei niet duur maar wel goed
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Yes, die kaarten hebben 1.0, maar kunnen als je de drivers installeert voor 2.0 dat ook aan, maar dus alleen softwarematig. A3d zal dan dus bronnen in beslag nemen die HL voicecomm nodig heeft.Op zaterdag 22 september 2001 16:24 schreef The Fox het volgende:
[..]
Als je goede a3d wilt hebben moet je puur een Vortex 2 chipset hebben, en die hebben die kaarten niet voor zover ik weet.
A3d 2.0 werkt zeer goed met cs, a3d1 zit volgens mij op die kaarten hierboven, en dat is een stuk minder, zo heb ik gehoord.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq