Hier op kantoor is iemand iets te lomp geweest met de meterkast deur en nu zijn 2 van de 3 paumelle's naar z'n grootje. Omdat de gaten uitgelubberd zijn heb ik renovatie paumelle's gehaald. Die kun je normaliter tegen/op het kozijn schroeven.
Echter krijg ik het niet passend. Heb ik de verkeerde renovatie paumelle's gekocht? De paumelle's kunnen (zoals ik het zie) alleen aan de binnenkant van het kozijn geschroefd worden en dan moet de hele deur 3 centimeter naar rechts.
Het betreft een meterkast waarbij de deur tegen het kozijntje aanvalt (dus geen stompe deur of opdekdeur waarbij hij gedeeltelijk in het kozijn valt).
Het zou zo simpel moeten zijn maar ik voel mij heel dom zo
Kapotte paumelle (hebben we er 2 van)
:strip_exif()/f/image/LR1qAGmfBBBIGxqWXXgGQPNe.jpg?f=fotoalbum_medium)
Resterende paumelle die voor zn vaderland vecht
:strip_exif()/f/image/ZYLQZhSIF86kdjC0XpGzJgcE.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/rGTmbDlwr8Igoc2yy3YXIIdT.jpg?f=fotoalbum_medium)
Echter krijg ik het niet passend. Heb ik de verkeerde renovatie paumelle's gekocht? De paumelle's kunnen (zoals ik het zie) alleen aan de binnenkant van het kozijn geschroefd worden en dan moet de hele deur 3 centimeter naar rechts.
Het betreft een meterkast waarbij de deur tegen het kozijntje aanvalt (dus geen stompe deur of opdekdeur waarbij hij gedeeltelijk in het kozijn valt).
Het zou zo simpel moeten zijn maar ik voel mij heel dom zo
Kapotte paumelle (hebben we er 2 van)
Resterende paumelle die voor zn vaderland vecht
:strip_exif()/f/image/ZYLQZhSIF86kdjC0XpGzJgcE.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/rGTmbDlwr8Igoc2yy3YXIIdT.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 5% gewijzigd door WoBBeL op 19-01-2026 13:10 ]