hey,
ik ben Maarten en ik wil een 'nieuwe' platenspeler type SL1200 aankopen.
Ik heb hierboven even nieuwe tussen haakjes geplaatst aangezien het ook een 2 de hands toestel mag zijn, maar ik heb momenteel geen platenspeler dus is het sowieso een 'nieuwe'.
20 jaar geleden had ik ook een Technics platenspeler maar deze heb ik destijds verkocht (waar ik dus al jaren spijt van heb).
Nu zie ik deze aankoop ook als een soort investering. Op de bank brengt het toch niks op en ik denk dat deze platenspelers wel hun waarde goed houden.
Welke versie van type SL1200, zouden jullie aanraden?
Eén van de eerste 'oudere' modellen of limited Edition?
Budget verschilt van welk toestel ik zou kopen, maar ik dacht ergens rond de 2.000 euro.
We verkoper in België heeft een grote stock aan Technics platenspeler?
In Nederland heb je Albepro, maar is er ook een grote verdeler in België?
Bedankt,
ik ben Maarten en ik wil een 'nieuwe' platenspeler type SL1200 aankopen.
Ik heb hierboven even nieuwe tussen haakjes geplaatst aangezien het ook een 2 de hands toestel mag zijn, maar ik heb momenteel geen platenspeler dus is het sowieso een 'nieuwe'.
20 jaar geleden had ik ook een Technics platenspeler maar deze heb ik destijds verkocht (waar ik dus al jaren spijt van heb).
Nu zie ik deze aankoop ook als een soort investering. Op de bank brengt het toch niks op en ik denk dat deze platenspelers wel hun waarde goed houden.
Welke versie van type SL1200, zouden jullie aanraden?
Eén van de eerste 'oudere' modellen of limited Edition?
Budget verschilt van welk toestel ik zou kopen, maar ik dacht ergens rond de 2.000 euro.
We verkoper in België heeft een grote stock aan Technics platenspeler?
In Nederland heb je Albepro, maar is er ook een grote verdeler in België?
Bedankt,