Ik heb recent een Redmi pad 2 Pro aangeschaft (de 8gb + 256gb versie) als opvolger voor mijn Honor Pad X9 tablet. Bij installatie ervan beide tablets gekopeld zodat alle apps werden gekopieerd naar de nieuwe Redmi. Tablet is up-to-date met alles, maar ik blijf problemen hebben met het openen van bepaalde apps. Buienradar bvb blijkt een ramp, net zoals de Kobol/Bol app, die blijven maar "zoeken" en gaan niet open. Ik heb deze apps al eens verwijderd en opnieuw via de PlayStore gedownload/geïnstalleerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Ook alle caches wissen blijkt geen oplossing te geven. Wifi in - en uitschakelen ook niet. Het gaat echt maar om 'n paar apps ( een 4-tal), de rest doet het gewoon.
De apps die op mijn Redmi problemen geven om te openen, blijken dat totaal niet te hebben op mijn oude Honor Pad X9. Wat zou er aan de hand kunnen zijn ?
De apps die op mijn Redmi problemen geven om te openen, blijken dat totaal niet te hebben op mijn oude Honor Pad X9. Wat zou er aan de hand kunnen zijn ?