everybuddy

Pagina: 1
Acties:

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:26

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
Wie kent dit programma en heeft er ervaring mee (vooral het gebruik van MSN messenger)

http://www.everybuddy.com

Hiermee kun je onder linux msn messenger e.d. gebruiken. Maar ik krijg het niet voor elkaar, hij zegt steeds user unidentifyd

alvast bedankt

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

Verwijderd

Je moet een andere msn server gebruiken; probeer de search maar 's. Verder vind ik het een kl*&%$ programma :)

Verwijderd

grappig progje.
't is bij mij niet stabiel genoeg.
hij kan niet je msn contactlist gebruiken. [bij mij te minste] en dat is een van de weinige voordelen van msn [zoniet het enige] ik gebruik licq en dat is stabiel en heeft alle functies die je maar kan wensen, op een na: msn.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Ik gebruik het al enige tijd en het is best goed! Het crasht alleen af en toe op onvoorspelbare wijze lijkt het zonder reden. Of het wacht lang op respons ..

Maar verder ben ik er erg blij mee!

Ik gebruik overigens deze server; msgr-ns40.msgr.hotmail.com

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:26

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
waar installeert linux die proggies ingodsnaam hee??

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:45

deadinspace

The what goes where now?

Op woensdag 19 september 2001 22:59 schreef ShereKahn het volgende:
waar installeert linux die proggies ingodsnaam hee??
Hoe heb je het geinstalleerd?

Verwijderd

Everybuddy is een beetje een jammer programmaatje... ik ben ook een tijdje op zoek geweest naar iets wat onder linux een beetje fatsoenlijk MSN kon zijn (kromme zin maarja). Ik heb vrijwel alles geprobeerd en uiteindelijk ben ik bij gabber (http://gabber.sourceforge.net/) uitgekomen. Het is een jabber client, maar jabber ondersteunt ook MSN. Gabber is een GNOME programma, als je KDE gebruikt wil je prolly liever Kabber en anders nog iets anders. Kijk anders ff op http://www.jabbercentral.org/clients/ voor meer clients.

Oh ja ik gebruik Enlightenment, dus voor Gabber hoef je alleen de Gnome libraries (die heb je wel als je een gewone distributie draait) geinstalleerd te hebben; je hoeft Gnome niet te gebruiken.

• AntiChris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-12-2025

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

[nitpick]Op je site staat een screendump met Licq, foei ;)[/nitpick]

Jabber roelz inderdaad, ik heb voor KDE trouwens ook een leuke client gebruikt genaamd Konverse, kwam er alleen niet mee ingelogd op mijn persoonlijke jabberserver ;(

Nu gebruik ik Gabber en ik moet zeggen dat het inderdaad errug prettig werkt.

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

Pagina: 1