auto-reply op elke woensdag (in Power Automate?)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:30
Mijn vraag:
Ik ben elke woendag vrij en wil automatisch dan een auto-reply sturen op elke mail.
Nu is dat wat ik heb gelezen niet mogelijk met de standaard rule-set in outlook.

Wel lees ik her en der dat je hiervoor power-automate kan gebruiken, maar ik kan nergens hier voorbeelden van vinden.

Kan iemand mij even op weg helpen? een foto van de flow is al voldoende :-)

Groet!

Beste antwoord (via kuwerti op 19-01-2026 09:56)

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:21
echt letterlijk 1 keer googlen op power automate auto reply geeft dit als resultaat:

https://fourco.nl/blogs/s...microsoft-power-automate/

ik zou zeggen... ipv een topic maken, eerst zelf even wat energie erin steken?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:21
echt letterlijk 1 keer googlen op power automate auto reply geeft dit als resultaat:

https://fourco.nl/blogs/s...microsoft-power-automate/

ik zou zeggen... ipv een topic maken, eerst zelf even wat energie erin steken?

• kuwerti
aha. ik had in youtube gezocht, maar dat was echt een ellende., (vind filmpjes altijd handiger) dank voor je link!!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Leermoment: op maar 1 plaats zoeken is niet voldoende om tot de conclusie te komen dat het niet is te vinden. Deden we vroeger met verstoppertje ook niet als men niet achter de gordijnen bleek te zijn verstopt :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• kuwerti
toch nog een vraag. ik snap deze configuratie niet.
Ik wil dat de auto-reply de gehele donderdag werkt, maar toch wordt bij "At These Hours' een 0 ingevuld.

Daar snap ik niets van. jullie wel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/De-UTsTH10T7W8JM2hbYn7Y_e7g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NDyj8puZ9djJnaVhoRSIE4eu.png?f=fotoalbum_large

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:48
Het staat er toch onder in de preview. `Runs at 0:00 on Thursday every week`. Dus als jij van `At these hours` 18 maakt en van `At these minutes` 30. Draait die elke donderdag om 18:30

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:44
die tijd is niet voor de auto-reply, maar het triggeren van het configureren van de auto reply.
De tijdsduur van de autoreply wordt in de plaatjes er onder geconfigureerd ("utcNow()" tot "addDays(utcNow(),1)").

Oftewel om 0:00 (dus start van de dag) wordt een power automate getriggert die iets gaat doen. Wat doet die? Een Auto-reply instellen die van nu, tot nu+1 dag (dus 24u lang) duurt.
Pagina: 1