• rburgers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-01 09:18
In de pricewatch staat plasmavisie als goedkoopste genoteerd. Echter, je krijgt bij hen geen 94F maar het 93f of 92f model. Ik zou tweakers aanraden om deze prijsindicatie te verwijderen.
In discussie met plasmavisie en Hellotv ( hetzelfde : geen 94f maar 93f), stellen beide dat de modellen identiek zijn, dat 94f buitenlands is.
Echter, Samsung zelf geeft aan ( zowel in chat als op hun site) dat de 94F gewoon een nederlands model is en dat er verschil is tussen 93f en 94f. Dat heeft te maken met de LED technologie. Waar de 93f een quantum matrix plus bevat, is dat bij de 94f een quantum matrix pro. ( 1,5 keer zo fijn, wordt toegepast in de 8k modellen)
Graag zou ik willen dat tweakers aktie onderneemt tegen dit soort verkooptechnieken: zeggen dat je het goedkoopst ben, maar dan een ander model leveren.
Overigens zie ik Mrspeazy niet terug in de pricewatch: die levert wel de 94F voor de aangeboden prijs. ( mrspeazy.nl )

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maar als er op je bon qn94f staat, is dat ook diegene die je moet krijgen.

Audi A3 is ook een auto al staat er een a4 op je bon.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Vorkie schreef op zondag 18 januari 2026 @ 09:36:
Maar als er op je bon qn94f staat, is dat ook diegene die je moet krijgen.

Audi A3 is ook een auto al staat er een a4 op je bon.
Ben ik volledig met je eens, maar is helaas niet van toepassing op Plasmavisie. Hele fout webshop die vrijwel alleen maar Oost-Europese toestellen inkoopt.

Zie ook de leuke voorwaarden die ze hebben:
Hoe hanteren jullie zulke scherpe prijzen

Onze televisies worden ingekocht via diverse leveranciers/distribiteurs uit zowel Nederland als Europa. Hierdoor heb je verschillende distribiteurscodes. Dit komt met name bij Samsung en LG voor. Omdat wij ook inkopen via de Europese distribiteur kunnen wij hierdoor vaak onze goede prijzen hanteren waar jij als consument van kan profiteren. Je hebt hierbij gewoon standaard 2 jaar fabrieksgarantie aan huis.

Het kan door onze manier van inkopen soms voorkomen dat er op een geleverde Samsung tv soms een andere code op staat (distribiteurscode) Als je bijvoorbeeld een DU8070 besteld kan je eventueel een DU8072 geleverd krijgen of XXN is bijvoorbeeld XXH en bij LG bijvoorbeeld een OLED55C46LA kan de de 6 een ander nummer zijn, maar alle toestellen zijn identiek, want er komt daadwerkelijk maar 1 model uit de fabriek voor heel Europa. De tv's die wij leveren zijn enkel geschikt voor de Nederlandse markt (voorzien of inschakeling van Benelux software zoals de NL distribiteurs) en dus gegarandeerd geschikt voor Ziggo alle andere CI+ providers en werken dus uitstekend met de digitale TV modules en beschikken ook over alle Nederlandse Apps zoals Netflix, Videoland, enzovoort en digitale Nederlandse handleiding in de tv. Zodra je de tv aanzet en kiest voor landkeuze Nederland dan stelt de tv zichzelf helemaal in voor het gekozen land.