Ik ben een nieuwe gebruiker van Duplicati en ben momenteel mijn backup-strategie aan het testen. Helaas loop ik tegen een hardnekkig probleem aan: bij elke poging om een restore uit te voeren, stopt het proces onmiddellijk met de volgende foutmelding:
Mijn setup:
In de logs wordt een System.IndexOutOfRangeException weergegeven tijdens de Run() -> DoRun() sequence.
Het is vrij zorgwekkend dat een verse installatie met een standaard configuratie al faalt op een simpele restore-test.
Is dit een bekende bug in deze specifieke Beta/Docker image, of zie ik iets over het hoofd wat betreft de Google Drive backend?
Heeft iemand suggesties waar ik dit moet zoeken?
code:
1
| Index was outside the bounds of the array. |
Mijn setup:
- Duplicati Versie: 2.0.8.1_beta_2024-05-07 (Docker: lscr.io/linuxserver/duplicati:latest)
- Backend: Google Drive (via AuthID)
- Encryptie: AES-256 (Ingebouwd)
- Database Repair: De "Repair" functie uitgevoerd. Dit proces voltooit zonder fouten, maar de restore faalt daarna nog steeds met exact dezelfde melding.
- Database Recreate: De lokale database volledig verwijderd en opnieuw laten opbouwen vanaf de cloud-bestanden. Het recreëren verliep succesvol, maar de restore geeft daarna direct weer de IndexOutOfRangeException.
- Permissions Check: Gecontroleerd of de container schrijfrechten heeft op de restore-map. Bij een Read-Only mount krijg ik een "Permission Denied", maar op een beschrijfbaar volume volgt direct de Array Index error.
- Clean Slate: Omdat ik net begin, heb ik de Google Drive map geleegd, de lokale /config map gewist en een volledig nieuwe backup gestart. Zelfs bij de allereerste restore-poging van deze nieuwe backup treedt de fout op.
In de logs wordt een System.IndexOutOfRangeException weergegeven tijdens de Run() -> DoRun() sequence.
Het is vrij zorgwekkend dat een verse installatie met een standaard configuratie al faalt op een simpele restore-test.
Is dit een bekende bug in deze specifieke Beta/Docker image, of zie ik iets over het hoofd wat betreft de Google Drive backend?
Heeft iemand suggesties waar ik dit moet zoeken?