Probleem met surfen en Winamp tegelijk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Als ik tijdens het surfen met Winamp mp3 luister worden ze telkens in het afspelen onderbrokken. Dit gebeurt tijdens laden en herladen van de webpagina`s. Zijn er mensen met het zelfde probleem en wat kan ik er aan doen?

Met vriendelijke groet,

Rayusad

Ik draai ME met 196mb 450mhzAMD EI6.0 Winamp 2.76

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:40

KroeT

[...]

Het kan zijn dat je door de enorme memory leak in ME geheugen 'kwijt raakt' en dat daardoor winamp slechter gaat draaien. Als je bv 32 MB intern hebt, of je proc is te traag, draait winamp slecht tijdens het scrollen

Peace is not simply the absence of war.

Verwijderd

Of een goedkoperig netwerkkaartje? (Als dat uberhaupt van toepassing is...) Ik heb de mijne vervangen voor een 3com, nooit meer last gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 22:13 schreef KroeT het volgende:
Het kan zijn dat je door de enorme memory leak in ME geheugen 'kwijt raakt' en dat daardoor winamp slechter gaat draaien. Als je bv 32 MB intern hebt, of je proc is te traag, draait winamp slecht tijdens het scrollen
Ja ok tijdens het scrollen loopt winamp slecht. Wat kan ik doen aan die Mem leak?

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:40

KroeT

[...]

win2k installeren :)

Mijn vorige comp was een Celeron 400 met 96 MB. Nou weet ik het niet zeker, maar het 'zou' ook aan je proc kunnen liggen. Hoewel... Nwaa, dat zal het ook wel niet zijn. De memleak in Me is niet echt oplosbaar voor zover ik weet...

Peace is not simply the absence of war.

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 20:29
heb het ook tijdens het scrollen....en draai ook ME
maar als je gewoon die balk gebruikt is er nix aan de hand..
maar ja gewoon accepteren of idd een win2k op xp installeren

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 17:09
in je bios "passive release" aanzetten. Dat "did the trick" bij mij!

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

ik had hier last van..
heb nu 384 mb dus hij geeft geen gezeur meer.. bij mij lag het dus aan t geheugen :+
kheb btw celly 400 @ 450
Pagina: 1